Avatar billede huulbaek Nybegynder
22. maj 2003 - 12:09 Der er 6 kommentarer

include fejl mht http / Windows / PHP

Jeg har på en Windows 2000 server i længere tid haft et php script til at køre automatisk hvert minut. Det starter med at kalde et php-script, der ligger på en webserver, dvs.

include 'http://www.mywebserver.dk/export.php';

Det har virket fint nu i en halvanden måneds tid. Nu opstå følgende fejl pludselig:

[...] Cannot represent a stream of type socket as STDIO FILE* in [...]

Der er tale om PHP-version 4.3.1. Jeg har tidligere haft samme script til at køre på en anden server, men der opstod samme problem efter nogen tid - jeg troede serveren var kaput efter at have rodet med det længe og skiftede til anden server. På en eller anden måde virker det som om, at maksimalt antal http-requests er nået! Hvilket jo ikke kan passe, og serveren er genstarter flere gange. Der er fejl med både include og require.

Situationen er kritisk og haster lidt, håber der findes eksperter derude!

Mange hilsner,
Thomas
Avatar billede tipsen Nybegynder
22. maj 2003 - 12:35 #1
Du har simpelhen slidt PHP op... ;-)
Avatar billede sostack Nybegynder
22. maj 2003 - 14:12 #2
Så er det nok også derfor jeg har problemer med nogle scripts :-)

//sostack
Avatar billede sostack Nybegynder
22. maj 2003 - 14:14 #3
Thomas >> Husker du at lukke for din socket igen ??

//sostack
Avatar billede huulbaek Nybegynder
22. maj 2003 - 14:16 #4
Hmm.. der skal vel ikke lukket noget, når man bare skriver include/require..
Avatar billede tipsen Nybegynder
22. maj 2003 - 14:17 #5
Hvad er der ændret på serveren siden der pludselig opstår fejl?
Avatar billede huulbaek Nybegynder
22. maj 2003 - 14:19 #6
Det er jo lige det.. Der er _ikke_ ændret noget.. Og heller ikke på den tidligere server...