Avatar billede superdagg Nybegynder
22. maj 2003 - 09:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tilknytning af "musik" folder til vaglfri folder

Hej
Jeg vil gerne tilknytte "musik" folderen i XP til en anden folder eks. på en anden partition. Er der nogen der ved hvordan?
Jeg kan kun selv komme i tanke om at tilknytte en partition til en tom "musik" folder, men der må vel være andre løsninger?
mvh Bjarne
Avatar billede anazonda Nybegynder
22. maj 2003 - 14:20 #1
ved ikke om du kan bruge det: du kan tilknytte DOKUMENTER til en anden mappe... bare højreklik på mappen ude på skrivebordet og herefter bare skrive den sti i "placering" du gerne vil have
Avatar billede konex Nybegynder
23. maj 2003 - 13:37 #2
Åbn regedit -

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows
\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders

Her skal du ændre stien til alle dine bruger mapper.
Avatar billede superdagg Nybegynder
30. maj 2003 - 00:49 #3
Hej
Det var godt nok i shell folders, men du fik mig på sporet- SUPER!
bjarne