Avatar billede mjense173 Nybegynder
21. maj 2003 - 23:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tidsbestemt animation i powerpoint

Jeg skal have et objekt til at bevæge sig fra et punkt til et andet. I en bestemt tidsperiode. Er der nogen der har en idé til hvad jeg kan gøre?

Det drejer sig om en lodret streg der skal bevæge sig fra den ene side af siden, til den anden, på foreksempel 50 sek.
I baggrunden er et musikstykke vist som lydbølger og stregen skal symbolisere hvor musikken er nået til, mens man hører den.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
22. maj 2003 - 00:31 #1
Nu har jeg PowerPoint 2002.

Startede med at tegne en streg.
Diasshow
Brugerdefineret animationer
Tilføj Effekt
Bevægelsesstier
Valgte nr. 3 - Højre
Markerede den røde pil og trak den helt ud til højre
Satte hastigheden til meget langsomt.
Der er dog den ulempe at selvom den er sat til meget langsom varer den ikke mange sek. Men nu har du måske lidt som du kan gå videre med.
Avatar billede knightmare Nybegynder
22. maj 2003 - 11:15 #2
86270258 - hvis du har PowerPoint 2002 (XP), så skal du blot tilføje brugerdefinerede animationer funktioner tegne en linie og i stedet for at vælge meget langsomt kan du rent faktisk rette de 5 sek. og vælge den nøjagtige tid (ex 45,5 sek.) for animationen.

Knightmare :-¤
Avatar billede knightmare Nybegynder
22. maj 2003 - 11:16 #3
86270258  - hvis du er op messenger kan jeg sende dig en JPG-file med et eksempel - knightmare :-¤
Avatar billede aovergaard Nybegynder
11. juli 2003 - 15:53 #4
Lukketid.
Avatar billede mjense173 Nybegynder
23. juli 2003 - 11:57 #5
knightmare's forslag virkede fint.