Avatar billede leika Nybegynder
21. maj 2003 - 18:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

tilslutning af pc.ere

Har en hjemmepc.er og en gammel bærebar.  En compaq lte5100, som jeg har formateret. Den har disk og cd-rom drev udtagelige.Vil sige de skal skiftes. Den kan nu ikke finde cd-drevet.
Har købt et link-kabel til printerportene.  Hvordan kører jeg win.98 over på den bærebane.
På forhånd tak leika
Nu ikke for indviklet er ikke så god.
Avatar billede kenp Novice
22. maj 2003 - 10:39 #1
har du prøvet at kigge her om der er noget du kan bruge
http://h18007.www1.hp.com/support/files/LTE/us/locate/3_852.html
Avatar billede leika Nybegynder
22. maj 2003 - 11:22 #2
Har været derinde. intet kunne bruges.