Avatar billede nsjdk Nybegynder
21. maj 2003 - 18:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Nick Name

Nogle der har et forslag til et godt nickname jeg kan bruge på nettet :) ?

Hilsen MiG

PS. Det skal helst være Engelsk og sig hvad der betyder på dansk.
Avatar billede qubi Nybegynder
21. maj 2003 - 18:15 #1
et ordentligt nickname skal du da selv finde på! eller også skal der være nogle der begynder at kalde dig et eller andet...
Avatar billede nsjdk Nybegynder
21. maj 2003 - 18:16 #2
ehm jeg bliver kaldt sommer forid jeg hedder sommer til efternavn, men det er taget alle vejne
Avatar billede qubi Nybegynder
21. maj 2003 - 18:23 #3
du kunne finde ud af hvad sommer hedder på et par forskellige sprog og så vælge det der lyder fedest!
Avatar billede qubi Nybegynder
21. maj 2003 - 18:25 #4
verano (spansk)
eté (fransk)
夏天 (kinesisk)  :)
Avatar billede nsjdk Nybegynder
21. maj 2003 - 18:25 #5
Jeg er ik Så god til engelsk vil du hjælpe mig med at finde det på nogle forskelige sprog ?
Avatar billede qubi Nybegynder
21. maj 2003 - 18:26 #6
hmm... du kan f.eks. tjekke http://www.freetranslation.com/
Avatar billede nsjdk Nybegynder
21. maj 2003 - 18:28 #7
Vil du have de point
Avatar billede qubi Nybegynder
21. maj 2003 - 18:29 #8
summergo -mergere -mersi -mersum

tror det er latin

tja hvorfor ik..
Avatar billede qubi Nybegynder
21. maj 2003 - 18:32 #9
det var vist ikke helt rigtigt det med latin (ved det ikke helt)

men tjek http://cawley.archives.nd.edu/cgi-bin/lookdown.pl?summer