Avatar billede enigma_morten Nybegynder
21. maj 2003 - 17:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gemme i en hjemmeside ?

Hejsa... Jeg er ved at lave en hjemmeside og skal lave sådan at man kan skrive noget og så skal den vise det i en box nedenunder.. altså en underskrifts indsamling. Men kan ikke lave sådan at den gemmer navnene..

så please hjælp!

På forhånd tak.
Avatar billede geekpower Nybegynder
21. maj 2003 - 17:21 #1
Udmiddelbart lyder det jo bare som om at du blot skal bruge en gæstebog??
Men du kan ikke gemme navnene bare i HTML... der skal du bruge ASP eller PHP og evt. database... men du kan lave en form og så sende underskrifterne med email til dig!
Avatar billede enigma_morten Nybegynder
21. maj 2003 - 17:25 #2
Jamen jeg skal bare bruge sådan at den lægger det ind i en textbox. Det er det hele.. Men ja det er vel en gæstebog.. Men alligevel ik en gæstebog... Det skal kunne ses :) .. Sådan ;)
Avatar billede s_kjaer Praktikant
24. maj 2003 - 12:46 #3
Hvis du bruger vejledningen til chat der er i forntpage vil du kunne se de tidligere indlæg, og dermed også dem der har skrevet deres navn
Avatar billede s_kjaer Praktikant
24. maj 2003 - 12:50 #4
Den hedder vejlednig til diskussionsforum, har lige prøvet at lave en hurtigt, og det burde kunne lade sig gøre. Der skal så bare oprettes en tråd, hvor brugerne af hjemmesiden kommenterer tråden ved at skrive deres navn. Der kan du stille den til at vise tidligere indlæg
Avatar billede crapshot Nybegynder
07. juni 2003 - 20:00 #5
www.hostedstuff.com der kan du få både en gæstebog og et chatboard ind på din side. Der behøves du ikke at bruge ASP eller PHP, bare HTML.
Avatar billede s_kjaer Praktikant
17. juni 2003 - 17:41 #6
feedback eller luk........
Avatar billede enigma_morten Nybegynder
08. juni 2004 - 20:39 #7
Ok