Avatar billede danger Nybegynder
20. maj 2003 - 23:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

geforce 2

har et geforce 2 mx 100/200 uden blæser og det kører, ad h til. Spårgsmålet er burde en geforce 2 ikke køre bedre?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
20. maj 2003 - 23:52 #1
Tror du skal være en lille smule mere specifik. Bedre end hvad ?????
Avatar billede danger Nybegynder
20. maj 2003 - 23:58 #2
nej undskyld det jeg mener er at mx grafikkorte er de ring?
Avatar billede bredker Nybegynder
21. maj 2003 - 00:03 #3
jeg har et geforce 2 mx 400 , og det køre fint
det er tit problemet hvis du ikke har ram nok på det (vil anbefale minst 64 mb )alt efter hvad det skal bruges til
Avatar billede danger Nybegynder
21. maj 2003 - 00:07 #4
HAR 512 SDRAM OG GRAFIKKORTET ER PÅ 64 SDRAM
Avatar billede bredker Nybegynder
21. maj 2003 - 00:09 #5
det burde være rigeligt ,medmindre at du bruger det til noget meget tungt grafik
der er en mulighed , opdater din driver til den nyeste hvis det ikke er gjort
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
21. maj 2003 - 00:10 #6
Nå på den måde...Jeg har 2 mx kort i mine ungers computere og de klager skam ikke. Jeg synes også selv de kører godt. (det er også 64 mb kort)
Avatar billede lockshear Nybegynder
21. maj 2003 - 00:12 #7
Om den har blæser eller ej betyder kun noget for hvor meget den larmer, altså så længe der bare er køling nok på det :-)

Mx kort er 'de billige' dele af kortmarkedet, og geforce 2 er ved at være temmelig gammel selvom Merlin stadig forsøger at prakke folk dem på til 1200 kroner så er prislejet nok nærmere 200 kroner nu om dage :-)

De fleste geforce 2 mx kort er stadig ganske glimrende til dual monitor i Windows XP, og kan hvis det er med 64 mb ram køre spil som Unreal Tournament ganske udmærket - dog ikke i de højere opløsninger - men 800x600 med details medium kører det fint på min sekundære computer. Nyere spil som Battlefield 1942 kan den også lige klare, igen ikke med helt samme oplevelse som med et nyere kort, men fint for mig.

Hvis dit kort ikke kan de her ting, og du mener det har ram nok, bør du sikre dig at du kører med de nyeste detonator drivere til kortet (kan du finde på Nvidias hjemmeside) hvis derimod ikke det har ram nok, tja, den blå avis har dem afogtil til 200 kroner, og har set dem i Fona i rodekasser til 250 kr. (men ikke Merlin der har jeg set dem for 2 uger siden til 1200kr....)
Avatar billede danger Nybegynder
21. maj 2003 - 00:33 #8
TAK FOr ALLE DE VENLIGE SVAR (-:
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
21. maj 2003 - 07:48 #9
Takker for point :-)