Avatar billede mmmmn Nybegynder
20. maj 2003 - 21:07 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

udenlandsk betalingssystem

Det er min umiddelbare "erfaring" at de danske muligheder, for at modtage betaling via visa/master/dankort er ret dyre i forhold til de udenlandske løsninger (eks. 2checkout.com). De fleste udenlandske understøtter ikke betaling med dankort, men det vil jeg kunne leve med når nu det er så meget billigere. Problemet er at steder som 2checkout.com kun har "shopping-carts" på engelsk, og ordre-bekræftelsen de sender ud til mine danske kunder er også på engelsk, hvilket jeg ser som problematisk.
Så mit spm er: findes der nogle alternativer i stil med 2checkout.com, men som sender danske ordrebekræftelser ud, og som danske shopping-carts - eller som evt. giver en mulighed for selv at "oversætte" som man lyster?)?

På forhånd tak.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
20. maj 2003 - 21:12 #1
Der er www.bibit.com, som tilbyder ca. samme funktionalitet som www.dibs.dk herhjemme samt flere internationale kreditkort.

Det er begge seriøse/stabile betalingssystemer, men ingen af dem er specielt billige. Du kan dog få det på næsten hvilkensomhelst sprog/valuta du ønsker, da det er dig selv der står for udsendelse af ordrebekræftigelse med mere.

Spørgsmålet er om du søger et betalingssystem eller en shopløsning? (betalingssystemer står ikke for andet end betalingsdelen af din shop).
Avatar billede mmmmn Nybegynder
20. maj 2003 - 21:26 #2
ok, jeg tjekker bibit.com, men at du siger at det ikke er "specielt billigt" skræmmer en del på forhånd :)
Men jo, jeg søger både et betalingssystem og en shopløsning (2checkout giver begge dele med).
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
20. maj 2003 - 21:28 #3
Så er det ikke betalingssystemer men shopløsninger du skal søge efter  :-)
Avatar billede mmmmn Nybegynder
20. maj 2003 - 21:48 #4
ah ja det er mig som roder det sammen :)
jeg blandede en "indkøbskurv" sammen med "shopløsning" :)
Men jeg kan så forstå at en shopløsning er sider med indkøbskurv etc. + selve betalingssystemet :)
Så ja, det er så en shopløsning jeg søger...
Avatar billede nythjem Nybegynder
20. maj 2003 - 23:12 #5
Hej Mmmmn

Jeg faldt lige over, at du ikke vil tage imod Dankort på baggrund af dyre shopløsninger. Der findes efter min overbevisning mange shopløsninger, der er billige. Jeg mener, hvad er en engangsudgift på mindre end 5.000, når man starter en butik?

Hvad er det for en type butik du vil drive? Er det en, hvor dine kunder kun er danskere, så er det dumt at undlade dankort! Følgende link burde gerne dokumentere det http://www.betaling.dk/cgi-bin/betaling/over_go.pl?go=nyheder&article=nyheder/betalinger.htm

Danske webhoteller, der udbyder shopløsninger findes også her: http://www.betaling.dk/forret/index.htm

Håber det var til hjælp..
Avatar billede tcr480 Nybegynder
21. maj 2003 - 07:09 #6
Kan også anbefale bibit.com
Du kan eventuelt tage en snak med dem over telefonen, du får nok en person der taler hollandsk i røret, men så bare snak engelsk ;)
De har også en person tilknyttet blandt andet Danmark som af og til er heroppe... tror han hedder Chris Brouwer eller sådan noget. Han hedder i hvert fald Chris. Så det kan anbefales 100%... har arbejdet med deres systemet i omkring 2 år nu, uden nogle som helst problemer. Hurtigt support over e-mail og telefon altid... :)
Avatar billede mmmmn Nybegynder
21. maj 2003 - 18:59 #7
Takker for alle de interessante links + gode hjælp til jer alle... men vil i ikke have point ? ;-)
Avatar billede mmmmn Nybegynder
21. maj 2003 - 19:01 #8
ups...gode hjælp, FRA jer alle...
Avatar billede nythjem Nybegynder
22. maj 2003 - 00:29 #9
Hej!

Meget gerne, hvis du syntes, du kunne bruge mit :)
Avatar billede mccannon Nybegynder
25. maj 2003 - 09:52 #10
Hejsa

Ang. 2checkout.com..jeg ville ikke anbefale at du bruger dem. Vi har selv brugt dem i en kort periode men skiftede da der var problemer med at få de penge man havde solgt for
PT har vi stadig ca 800 $ i klemme hos 2checkout

I stedet ville jeg anbefale paysystems.com.. det har fungeret upåklageligt fra dag 1 af..og vi har altid fået vores penge til tiden.

mvh
Mc
webmaster@nikis-place.com
Avatar billede ibleif Nybegynder
03. april 2005 - 10:56 #11
mccannon: Kunne være spændende at høre om du fik løst dit problem med 2CheckOut, da jeg overvejer at bruge dem nu?

// Ibleif