Avatar billede strangeaway Nybegynder
20. maj 2003 - 18:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

DVD køb på nettet

Dette er måske et lidt akavet spørgsmål på eksperten.dk, men jeg prøver alligevel...Hvor på nettet er det bedst (billigst) at købe cd'er og DVD'er??? Jeg har tidligere købt hos cdnow.com, men har hver gang måttet betale den dyre danske moms oveni!!! Hvis man køber hos et internetfirma med adresse i EU, skal man vel ikke betale moms oveni prisen?
Avatar billede tmoller Nybegynder
20. maj 2003 - 18:46 #1
Avatar billede strangeaway Nybegynder
20. maj 2003 - 18:50 #2
Laserdisken er måske et godt bud, men jeg synes altid at have hørt, at det er meget billigere i udlandet...det passer måske ikke???
Avatar billede tmoller Nybegynder
20. maj 2003 - 19:11 #3
Jo, men det har laserdisken en løsning på, Movie World, filmene sendes fra Tyskland. Læs mere på deres site.
Avatar billede strangeaway Nybegynder
20. maj 2003 - 19:27 #4
Det er sgu (unskyld sproget) stadig for dyrt. Har lige lavet nogle sammenligninger. City of lost children: Laserdisken 249kr, Amazon: 149kr. Requiem for a dream: Laserdisken el. Movie World: 149 kr, Amazon: 71 kr. Er der nogen der ved om der skal betales moms på varer fra Amazon, de kan så vidt jeg ved distribueres fra England...
Avatar billede tmoller Nybegynder
20. maj 2003 - 19:36 #5
Hvis du bestiller på www.amazon.co.uk skal der ikke betales moms. Det skal der hvis du bestiller på www.amazon.com
Avatar billede kimand Nybegynder
21. maj 2003 - 16:54 #6
Glem alt om Laserdisken og amazon. De er for dyre og priserne er ex. fragt.
Skal du have R1 dvder og ellers ikke R2 dvder kan jeg bedst anbefale www.cdwow.com ell www.splashdvd.com splashdvd sælger dog kun R2. Skal det være danske R2 udgivelser må www.dvdpusheren.dk være den fortrukne, da de køre med prisgaranti. Alle forslag er fragtfri. Pas på dvdoo. De har mange gode tilbud, men tager 19,- i fragt og så er mange tilbud udlignet.
Jeg kan desuden foreslå følgende søgemaskiner til at finde priser.
www.dvdpriser.dk ell. www.r2dvd.com

Håber at disse kan bruges.
Af ovennævnte butikker kan nævnes at jeg har prøvet dem alle og har på intet tidspunkt haft problemer, så god fornøjelse