Avatar billede per-d Nybegynder
20. maj 2003 - 16:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Find outlook ekspress velkomst side

Hej jeg vil spørge om nogen kan give mig velkomst siden i outlook ekspress i html.
Avatar billede tipsen Nybegynder
20. maj 2003 - 16:37 #1
Hvad har det med php at gøre?
Avatar billede per-d Nybegynder
20. maj 2003 - 16:38 #2
ups den skulle have været i html
Avatar billede jpvj Nybegynder
20. maj 2003 - 16:39 #3
Det kan du gøre meget let selv: Start OE. Gå til menuen Filer->Identiteter->Tilføj ny identitet.

Så opretter du en "bla bla" bruger. Denne bruger skifter du så til og så har du flusk en ny kopi af din velkomst mail.

JP
Avatar billede per-d Nybegynder
20. maj 2003 - 16:39 #4
ikke min velkomst mail men min velkomst side den side man starter med at se når man har åbnet outlook altså der hvor der står tip og alt det der
Avatar billede jpvj Nybegynder
20. maj 2003 - 16:40 #5
... glemte lige... så vælger du Filer->Gem som. Vælg HTML i filtype og så er du færdig.

JP
Avatar billede jpvj Nybegynder
20. maj 2003 - 16:41 #6
ahh... det er jo noget andet...

Der kan jeg ikke hjælpe dig.

JP
Avatar billede per-d Nybegynder
20. maj 2003 - 16:43 #7
oki
Avatar billede cbolvig Nybegynder
20. maj 2003 - 23:41 #8
Nu har jeg en engelsk udgave af OE ver 6, så du må lige gætte de Danske udtryk.
Jeg kan følgende i OE:
1) Et sted på velkomstsiden højreklikker du med musen og vælger "Select All" på den fremkomne menu.
2) Dernæst åbner du en ny email og vælger "Rich Text (HTML)" som format.
3) Du "paster" eller indsætter nu det du markerede under 1) i emailteksten.
4) i fanebladet Source/kilde kan du nu se HTML koden.
Du kan sikkert også paste ind i en anden HTML editor som Frontpage, men det ovenstående ligger lige for og virker hos mig.