Avatar billede lawaetz Nybegynder
20. maj 2003 - 15:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Netværk i virksomhed

Hej Allesammen,

Kan i umiddelbart se noget galt i den måde netværket på denne adresse er sat op:

http://elevnet.lyngbyes.dk/ecase2003/case_materiale/case_fr.html
Avatar billede lawaetz Nybegynder
20. maj 2003 - 16:09 #1
Avatar billede csuperman Nybegynder
20. maj 2003 - 16:18 #2
Ikke umiddelbart...hvad skulle problemet være?
Du kunne evt. vælge at fjerne hubben der ligger før brugerne og print serveren. Umiddelbart kan du sagtens undvære denne...derved får du også dine brugere på 100 mbit.
Avatar billede knightmare Nybegynder
20. maj 2003 - 16:25 #3
lawaetz - ... og hvad skal du benytte internetforbindelsen til?? hvorfor ikke en 256/256 og hvad med firewall, hvor lægger du den ? foregår al internet access gennem SERVER/Proxy Server eller er der direkte adgang?

knightmare :-¤
Avatar billede lawaetz Nybegynder
20. maj 2003 - 16:46 #4
der er direkte adgang og det er en 3Com OfficeConnect Network Storage Server 40(40 GB Backup lager).

Backup:
·    PowerQuest Datakeeper 5.0 Workstation
·    PowerQuest DriveImage 4.0 Workstation
Avatar billede lirekassemanden Nybegynder
20. maj 2003 - 21:24 #5
Der er rigtig nok nogen der arbejder seriøst med et lave en IT-Case på en eller anden Handelsskole, hva??? :)
Avatar billede lirekassemanden Nybegynder
20. maj 2003 - 21:35 #6
Avatar billede lirekassemanden Nybegynder
20. maj 2003 - 21:35 #7
Bare jeg måtte lave IT-Case i stedet for Erhvervscase :(
Avatar billede victor-1 Nybegynder
30. oktober 2003 - 19:53 #8
Responds eller lukketid
Avatar billede lawaetz Nybegynder
07. november 2003 - 09:12 #9
tak for jeres kommentarer