Avatar billede hyperme Nybegynder
20. maj 2003 - 15:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Muse tæller

Hey jeg leder efter en muse tæller som kan tælle hvor mange kilometer jeg køre med musen og hvor mange gange jeg klikker på musen jeg vil også meget gerne have et som kan vise hvor mange gange jeg trykker på tasteturet(hvis muligt)

Tak på forhånd ;)
Avatar billede abpdk Nybegynder
20. maj 2003 - 15:34 #1
Avatar billede hyperme Nybegynder
20. maj 2003 - 15:36 #2
Tak ;)
Avatar billede backside Nybegynder
20. maj 2003 - 18:05 #3
He he, go´e gamle MouseOdometer.
Totalt uundværligt. *GG*
Avatar billede abpdk Nybegynder
20. maj 2003 - 18:09 #4
Jep, hvordan skulle man ellers vide hvornår det er tid til et eftersyn :)