Avatar billede lcj- Nybegynder
20. maj 2003 - 14:57 Der er 5 kommentarer

guitar tilbehør

jeg er ved at lære at spille COME AS YOU ARE med NIRVANA.
og jeg skal bruge den ene finger meget...
så det jeg ville høre om, er om man kan få nogen metal dimser og sætte på fingerne....
Avatar billede lrd Nybegynder
20. maj 2003 - 15:00 #1
Well well så dukkede den gode gamle lcj op igen :-)

Nu beder jeg dig pænt for 5 gang om at afslutte dine gamle spørgsmål!!

Vær sød lige og løbe dem igennem for du har rigtig mange uafsluttet og 800 point ude

LRD
Avatar billede lrd Nybegynder
20. maj 2003 - 15:19 #2
Nu skal du ikke smutte som du plejer lcj!!!

Vender tilbage senere for at se om du har givet respons ellers ryger den en anmeldelse afsted igen igen. Synes det er unfair overfor dem der gider spilde tid på at hjælpe dig at du så ikke giver dem feedback eller afslutter når du er blevet hjulpet med dine problemer .
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
19. august 2003 - 08:54 #3
Nej man kan ikk købe ting der lindre smerter i dine fingre... den eneste måde du kan komme af med den r at blive ved indtil du har fået hårdhud på fingrene!!!!

Men du kan købe et sligthrør men d r til at spille en stilart for sig selv!!!
Avatar billede robotten Praktikant
27. august 2003 - 11:14 #4
- Luk venligst dine gamle spm.
Avatar billede robotten Praktikant
25. september 2003 - 15:44 #5
?