Avatar billede kenzo66 Nybegynder
20. maj 2003 - 14:44 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Ingen Lyd i Media Player 9

Hej Alle

Jeg har nu siddet og lyttet til musik i en time på media player 9. Efter denne time "fader" lyden, for så helt at gå væk.

Nogen ideer???
Avatar billede dvdrip.dk Nybegynder
20. maj 2003 - 15:33 #1
Har du installeret nye programmer i den time? eller spillet nogle spil?
Avatar billede kenzo66 Nybegynder
20. maj 2003 - 15:34 #2
Nej det har jeg ikke.....
Avatar billede longgaard_at_work Nybegynder
21. maj 2003 - 11:56 #3
Jeg gætter på at CD'en ikke vare længere end ca 60 minutter, du skal skifte CD så kan du lytte en times tid igen :)
Avatar billede kenzo66 Nybegynder
21. maj 2003 - 13:03 #4
Det er MP3 filer, så den hjælper ikke!!!
Avatar billede 7degreez Praktikant
21. maj 2003 - 13:04 #5
Afinstaller den og prøv at installere den igen... ellers bruge en ældre version, de er bedre...
Avatar billede kenzo66 Nybegynder
21. maj 2003 - 13:07 #6
Det er en mulighed, men kunne det have noget at gøre med at jeg bruger tråløse høretelefoner?? Det er Sennheiser T30??
Avatar billede 7degreez Praktikant
21. maj 2003 - 13:10 #7
Perhaps... Prøv over højttalerne! Brug trial an error metoden... ;o)
Avatar billede longgaard_at_work Nybegynder
21. maj 2003 - 14:11 #8
Kunne vi være inde på noget dvale/powersafe, hvis nu du ikke rører din pc i den time kan det være at den går i dvale og derfor misterlysten til at spille musik for dig.

Hvis det er tilfældet kan du rette lidt i BIOS indstillingerne, der er som oftest mulighed for at vælge hvilke hændelser maskinen skal opfatte som værende "maskinen er i brug" signaler. Harddisk/CD eller netkort aktivitet, alt efter om du har filer liggende lokalt eller på et netværksdrev, bør være signal om at maskinen er i brug. nogle gange er de angivet ved IRQ-nr. Se i enhedshåndtering hvilke IRQ'er du bruger til hvad. (Et hurtigt gæt fra min side vil være Harddisk/CD IRQ 14 & 15, netkort IRQ 9, 10 eller 11)