Avatar billede vildnis Nybegynder
20. maj 2003 - 00:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows Messenger problemer med voice-conversation

Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor min messenger ikke kan foretage voice-conversations ??
Jeg har prøvet alt muligt men den siger bare at den ikke kan opnå forbindelse !
Vi kan sagtens køre remote aasistent men bare ikke Konversere !
It`s driving me daisy !!!
Avatar billede bamse82 Nybegynder
20. maj 2003 - 10:16 #1
Har du en Router???

Hvis du har er det højst sandsynligt derfor du ikke kan bruge Voice-conversation... så må du lige skrive igen så skal jeg se om jeg ikke kan hjælpe dig :)
Avatar billede vildnis Nybegynder
20. maj 2003 - 13:02 #2
øhh-
hvad er en router ?
spørger jeg så !
Avatar billede bamse82 Nybegynder
20. maj 2003 - 13:58 #3
Hvilken interopkobling har du?? hvis du har ADSL så har du et modem og et skillefilter til at sidde et sted. Og her sidder måske også en router. Det er derfra selve kablet går til din pc'er. Hvis du har sådan en, hvad er det så for en??
Avatar billede vildnis Nybegynder
20. maj 2003 - 15:18 #4
ok det er lidt indviklet-men ...
jeg deler min opkopling med en anden og vi kan godt føre voicesamtaler imellem os men mine andre kontakter kan jeg ikke snakke med !
Avatar billede vildnis Nybegynder
20. maj 2003 - 15:21 #5
jeg ved så ikke lige om det er en router han har og hvad den hedder !kan ikke lige nå ham nu !