Avatar billede clj Nybegynder
19. maj 2003 - 18:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ændre IRQ setting

Mit videograbberkort Canopus Raptor RT deler IRQ 5 med Sound Blaster Live. Når jeg optager lyd med Premiere tændt er der knas på linien, hvilket nok skyldes at Premiere aktiverer Raptor og der så opstår en konflikt med lydkortet.

Hvordan tildeler jeg Raptor en ny IRQ. Det ser ikke ud til at jeg har adgang til at ændre det i device settings, da felterne ikke er highlighted.

Claus.
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2003 - 19:39 #1
Sæt dit Canopus Raptor RT, eller dit Sound Blaster Live i et andet PCI slot.
Avatar billede clj Nybegynder
19. maj 2003 - 20:19 #2
RT er nu alene på IRQ 10 og SB er på 11, men der kommer stadig skrat, men du løste problemet med at forsøge med at skifte IRQ - tak.