Avatar billede software-maker Nybegynder
18. maj 2003 - 22:31 Der er 125 kommentarer og
1 løsning

Byg et butikssystem

Hej.

Jeg har en lille portal, som jeg gerne vil have mit eget butikssystem på. Men hvordan laver jeg et butikssystem???

MVH.

Software-Maker
Avatar billede keysersoze Guru
18. maj 2003 - 22:52 #1
ja - der findes 3 muligheder;

- enten programmere du det selv
- du kan gå ud og købe det hos en freelancer eller et firma
- eller du kan finde et opensource som fx oscommerce.com
Avatar billede webhest Nybegynder
18. maj 2003 - 22:53 #2
Et butiksystem...sådan noget hvor man kan bestille varer fra din side???

Hvis dit Webhotel understøtter PHP og MySQL vil jeg gerne lave et for dig =)
Avatar billede webhest Nybegynder
18. maj 2003 - 22:57 #3
Jeg kan godt lave det lille system for dig gratis, men det kræver jeg kan få 1 uge til at lave det i....

Kontakt:
Email: peter@webghost.dk
MSN: webmaster@webghost.dk
Avatar billede matz Nybegynder
18. maj 2003 - 23:07 #4
webhest >> Er du da billig hvis man skal have lavet nogle systemer ? (altså nu mener jeg i forhold til alle andre)
Avatar billede webhest Nybegynder
18. maj 2003 - 23:09 #5
Hehe, lad os bare sige jeg er i "godt humør" idag...

og ja, man kan godt sige at jeg programerer systemer ret billigt....
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2003 - 23:10 #6
hmmm.... lyder lidt vildt at ville udvikle noget gratis som man slet ikke har hørt noget om hvad skal kunne eller noget som helst....

enten bliver dette ufatlig dårligt eller også har du da fået et eller andet på tværs webhest
Avatar billede matz Nybegynder
18. maj 2003 - 23:15 #7
webhest >> Er du på msn.. jeg har lige tilføjet dig.
Avatar billede webhest Nybegynder
18. maj 2003 - 23:20 #8
questis>> Denne opgave som han havde tænkt sig "butiksystem" er ikke svær at lave, og så syntes jeg godt jeg kunne lave det gratis....
Avatar billede schaefner Juniormester
19. maj 2003 - 00:03 #9
Du finder næppe særlig mange der vil lave det gratis, egentlig sjovt når nu det er så nemt at lave.
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. maj 2003 - 08:37 #10
hehe webhest, hvad vil du gøre hvis manden nu siger der skal være dankortsbetaling, B2B system, lagervare system og at den skal kunne snakke med navsion, er det stadig en let sag for dig, for så kune det godt gå hen at ske jeg kunne bruge din hjælp ind imellem :o)
Avatar billede software-maker Nybegynder
19. maj 2003 - 13:17 #11
Okay, webhest....Men det skal være et system så andre menesker kan oprette shops i.

Jeg sender en mail til dig, med oplysninger til et webhotel hvis du skal bruge det.
(Undksyld jeg ikke lige var der til tiden)

MVH.

Software-Maker
Avatar billede software-maker Nybegynder
19. maj 2003 - 13:22 #12
(Det skal ikke være en shop, hvor menesker køber, men et system hvor brugere opretter deres egen shop via mit system)

Software-Maker
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. maj 2003 - 13:34 #13
hej software-maker, jeg tror desværre ikke sådan en løsning kan laves ordenlig uden der bliver langt en del penge på bordet.

men det kan jo være webhesten kan lave det gratis, det håber jeg da for dig ;)
Avatar billede keysersoze Guru
19. maj 2003 - 13:35 #14
lol - ja, men når nu det er gennem eksperten, så vil jeg da også gerne have en kopi systemet når det engang er færdigt og det er det jo på en uge!

og hvis du endelig ikke får det så kan jeg godt tilbyde at lave det - men gratis bliver det ikke og det kan bestemt heller ikke laves på 1 uge
Avatar billede schaefner Juniormester
19. maj 2003 - 13:38 #15
Jeg kunne også godt tænke mig systemet.
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. maj 2003 - 13:41 #16
hehe :D jaaah tror sq også jeg napper en kopi når det er færdigt.
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2003 - 13:47 #17
jeps.... mener også at den kildekode til det system skal smides op på E til fri download bagefter...... tror de fleste ville være interreserede i det system :)
Avatar billede matz Nybegynder
19. maj 2003 - 14:15 #18
Syntes i ik selv at i spammer dette spm. når i kommer med jeres såkaldte "sjove" kommentar ?
Avatar billede keysersoze Guru
19. maj 2003 - 14:41 #19
nope - det er da dybt seriøst! hvis dette system bliver lavet har jeg ret til og vil også gerne have en kopi! så jeg ser absolut intet sjov i den kommentar...
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. maj 2003 - 14:42 #20
ved ik om det er spam at vi oplyser at vi også geren vil ha en kopi af det? efter ekspertens regler skal alt der laves for point offenlit gøres på eksperten og må bruges af alle, så derfor vil jeg ikke kalde det at spammer fordi vi oplyser webhest om at hvis han laver det gratis vil vi andre også gerne ha en kopi sendt
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. maj 2003 - 14:43 #21
damn en der stikker mig en staveplade - det var spam :o)
Avatar billede software-maker Nybegynder
19. maj 2003 - 15:16 #22
Jeg vil ikke have fyldt dette spørgsmål ud med ubetydlige komentarer
Avatar billede software-maker Nybegynder
19. maj 2003 - 15:17 #23
Og tak webhest. De andre syntes jeg ikke skulle have en kopi. De kan lave deres eget spørgsmål.
Avatar billede software-maker Nybegynder
19. maj 2003 - 15:18 #24
I for ingen kopier. OKAY!!!
Avatar billede cdc Novice
19. maj 2003 - 15:21 #25
læs reglerne! Alle løsninger skal være til fri afbenyttelse på E...
count me in :o)
Avatar billede software-maker Nybegynder
19. maj 2003 - 15:40 #26
OK. Send mig jeres e-mail adresser til samikleit@tdcadsl.dk, og i vil få en når den er færdig.
Avatar billede keysersoze Guru
19. maj 2003 - 15:49 #27
_har_ i indgået aftale så det er 100% sikkert systemet bliver lavet eller ligger det stadig som et tilbud?

iøvrigt er mail kim@soze.dk hvis det nu skulle være...
Avatar billede software-maker Nybegynder
19. maj 2003 - 15:54 #28
Vi har ingået en aftale.
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. maj 2003 - 16:05 #29
jamn jeg vil da gerne se hvad der kommer ud af det :D martin@pezzo.dk :o)
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2003 - 16:07 #30
og mig :)

morten@westhi.dk
Avatar billede matz Nybegynder
19. maj 2003 - 16:18 #31
os mig, hvis det er gratis :D

mats1122@yahoo.dk
Avatar billede schaefner Juniormester
19. maj 2003 - 16:44 #32
admin(at)schaefner(dot)dk
Avatar billede software-maker Nybegynder
19. maj 2003 - 16:52 #33
Hvad snakker du om schaefner???

Og jeg har sagt en gang før. Jeg vil ikke have unødvendige kommentarer.
Avatar billede keysersoze Guru
19. maj 2003 - 17:02 #34
det er da reelt nok - faktisk burde alle skrive deres mail på den måde når den gives offentligt for at undgå eller i hvert fald mindske spam
Avatar billede schaefner Juniormester
19. maj 2003 - 17:04 #35
software-maker >> Som jeg skrev tidligere, så vil jeg også gerne se det færdige resultat, og det er så min mailadresse. Som keysersoze skriver, så er det et spinkelt forsøg på et komme den værste spam til livs.
Avatar billede software-maker Nybegynder
19. maj 2003 - 17:09 #36
Nej! Jeg laver ingen spam! og hvis du ikke har noget fornuftigt at sige så puf af!!!
Avatar billede schaefner Juniormester
19. maj 2003 - 17:10 #37
Jeg har vidst heller aldrig påstået at du laver spam. Ret mig hvis jeg tager fejl.
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. maj 2003 - 17:25 #38
software-maker - du tager helt fejl af schaeftner's indlæg, han skrev sin mail som vi alle sammen gjorde, han skrev bare sin mail på en lidt anden måde (at)=@ og (dot)= .

forstår du nu, og til en anden gang tag det lidt med ro og hvis du ikke er sikker på hvad folk mener så spørg en ekstra gang i stedet for at hidse dig op
Avatar billede matz Nybegynder
19. maj 2003 - 17:45 #39
LOL!!!!!!

Kan det ik være ligemeget om det er sådan her: "admin(at)schaefner(dot)dk" eller "mats1122@yahoo.dk" lol det er da ikke noget at snakke om :D
Avatar billede schaefner Juniormester
19. maj 2003 - 17:47 #40
matz >> Det gør vi vidst heller ikke.
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. maj 2003 - 17:48 #41
matz - jeg troede bare han misforstod hans mail som spam
Avatar billede matz Nybegynder
19. maj 2003 - 17:51 #42
Lol hehe jeg siger ikke noget :D

triple-x >> Jeps, ved det...det os helt fint :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. maj 2003 - 17:53 #43
*gG* efter min mening er han også selv lidt uden om den spam der kommer ihans spørgsmål, men jeg lukker nu ;) vi ses skal hente kæresten ---- ups spam
Avatar billede elvis123 Nybegynder
19. maj 2003 - 17:56 #44
Jeg kunne faktisk også godt tænke mig en kopi når det er færdigt!!
mujaffa_@ofir.dk
Avatar billede matz Nybegynder
19. maj 2003 - 17:56 #45
Hmm...Jeg undre mig lidt over hvad en bruger som "keysersoze" Skal bruge den kopi af systemet han får til ? Han siger jo at han selv kan lave det :D
Avatar billede elvis123 Nybegynder
19. maj 2003 - 17:58 #46
--> matz
Jeg tror, det er noget at gøre med, at det jo altid nemmere når andre laver det :P
Avatar billede matz Nybegynder
19. maj 2003 - 18:00 #47
elvis123 >>> hehe ja, du har nok ret :) Men så må man sige at "keysersoze" ikke kan sit kram ;)
Avatar billede keysersoze Guru
19. maj 2003 - 18:41 #48
det er nok mest i spænding over hvad webhest finder frem til af løsning og specielt når det kun er på en uge af en mand gratis. Det er ikke fordi jeg forventer selv at kunne bruge systemet eller at jeg finder den store inspiration i det - men at se et (efter min mening) så stort system færdigt efter en uges arbejde af en der endnu ikke har vist mig nogen kunnen på hverken E, hans firmas hjemmeside (www.webghost.dk) eller generelle projekter (www.hypechat.dk) - se _dét_ glæder jeg mig til!
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. maj 2003 - 18:49 #49
har helt samme holdning som keysersoze, vil nu også mene det er et rimlig strt system selvom webhesten siger det er meget let :D
Avatar billede matz Nybegynder
19. maj 2003 - 19:10 #50
keysersoze >> Yes... Skulle os bare lige høre ;D
Avatar billede software-maker Nybegynder
19. maj 2003 - 19:29 #51
Hør her!!!!!! For sidste gang!!!! Ingen dumme kommentarer.
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. maj 2003 - 19:38 #52
hej software-maker, hvad er det lige præcis du kalder dumme kommentare ;) hvis vi fornærmere dig alt for meget må du sige det i en pæn tone eller anmelde os hvis du føler det er det meste korekte at gøre
Avatar billede software-maker Nybegynder
19. maj 2003 - 19:47 #53
OK triple-x, Jeg vil ikke have at alle sammen skriver noget pjat som: måske gør han det...bla..bla..bla... . Det vil jeg ikke have
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. maj 2003 - 19:51 #54
nej det er forståeligt nok, men grunden til sådan noget starter er at folk som regel lover for meget, og jeg tvivler, ligesom de andre tvivler på at webhesten kan lave sådan et system gratis på en uge selv

men undskyld for spam fra min side
Avatar billede software-maker Nybegynder
19. maj 2003 - 19:58 #55
Det er ok
Avatar billede dragen Nybegynder
19. maj 2003 - 20:46 #56
Vil da også gerne have en kopi.... jbk@visualgroup.dk

Har du nogen idé om hvad projektet kommer til at hede?
Avatar billede dragen Nybegynder
19. maj 2003 - 21:01 #57
Det jeg ikke skrev:

Det kræver et enormt erfaringsgrundlag at lave et sådant site. Desuden kræver det gigantiske resources i form af server (ikke en "homeserver"...en web- mysql- https- etc-server) og sikring af kundernes informationer. Allerede her er vi henne i et investeringsprojekt, da ingen vil acceptere at give personlige informationer på sider, der ikke er sikrede med f.eks. SSL. - i hvert fald ikke hvis sitet skal betragtes som seriøst. (hvilket kan blive et problem når man skal finde butikker der vil registreres)

Yderligere er tidshorisonten ganske interessant - en uge er ikke ret meget tid til blot at finde informationer om de forskellige muligheder inden for feltet.
Faktisk vil jeg påstå at selv med en medarbejderstab på 10 personer, der sidder i døgndrift og programmerer, vil man få meget svært ved at kunne klare det på en enkelt uge. (Givet at der er tale om et butikssystem m. betaling etc. hvor man kan oprette sin egen butik og sælge varer).

Jeg siger altså ikke at det er umuligt - blot at det lyder ganske interessant (hvilket også er grunden til at jeg meget gerne vil have en kopi, når den tid kommer).
Avatar billede software-maker Nybegynder
19. maj 2003 - 22:12 #58
dragon << Nej...Jeg har ingen idé til hvad projektet skal hedde men systemet skal hedde:

Clayt, Business.

Grunden til det "Clayt" er at jeg ejer et firma der hedder: Clayt, Pc-Manager.
Avatar billede software-maker Nybegynder
19. maj 2003 - 22:13 #59
UPS! Jeg kom til at kalde dig dragon istedet for dragen.
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2003 - 00:20 #60
jeg vil da også gerne have en mindre kopi af det omtalte system, om en uges tid :)

r@questis.dk
Avatar billede eaglex Nybegynder
21. maj 2003 - 11:59 #61
Hej, der er mange gode forslag her, men jeg har lært et butikssystem at kende, der kan det meste man har brug for.

Det er at finde på http://www.oscommerce.com

Der er mange muligheder, og man kan skalere det til ens behov.

Håber det kan hjælpe :)
Avatar billede keysersoze Guru
21. maj 2003 - 12:18 #62
... som jeg også henviser til i den allerførste kommentar
Avatar billede eaglex Nybegynder
21. maj 2003 - 13:26 #63
Det kom jeg også lige til at se, beklager :)
Avatar billede software-maker Nybegynder
21. maj 2003 - 15:46 #64
Under hvad finder jeg butikssystem???
Avatar billede keysersoze Guru
21. maj 2003 - 15:56 #65
over det hele - der _er_ et butikssystem... eksempler på dem der benytter systemet; http://www.oscommerce.com/shops/live
Avatar billede software-maker Nybegynder
21. maj 2003 - 16:18 #66
Det er shops. Ikkke et system, som jeg kan få fat i, så mine kunder kan oprette en shop.

Og jeg glemte at skrive, at systemet skal være gratis.
Avatar billede keysersoze Guru
21. maj 2003 - 16:27 #67
oscommerce _er_ gratis - det er det open source somregel står for... er det _er_ altså et shop-system.

Jeg kender ikke systemet godt nok til at sige om det kan det du ønsker - men de krav kendte jeg ikke da jeg kom med linket allerførste gang. Min sidste kommentar vil til eaglex.

Men det er vel også lige meget - webhest er i gang og halvvejs ifølge min kalender så det er vel ikke nødvendigt at kigge efter andre. Vi glæder os bare allesammen til at se hvor fedt systemet bliver :) .... måske
Avatar billede software-maker Nybegynder
21. maj 2003 - 16:33 #68
Ja...Hvis han klarer det...De andre må også lave et...den der bliver først færdig, for pointerne, men systemet skal være gratis.
Avatar billede keysersoze Guru
21. maj 2003 - 16:45 #69
selvfølgelig kan han klare det - man lover vel ikke noget man ikke holder :)

men ellers tror jeg nu det bliver lidt små-svært at finde en der gratis vil lave det... netop derfor er oscommerce et godt alternativt (specielt med enkelte modifikation til dit behov)
Avatar billede actinium Nybegynder
22. maj 2003 - 14:38 #70
kan kun sige en ting til alt det her....  LOL
Avatar billede software-maker Nybegynder
24. maj 2003 - 23:01 #71
Jeg har godt nok sagt at i "må få" en kopi, af systemet. Men..."må få" er ikke det rigtige udtryk.

I kan købe systemet. I kan godt glemme noget gratis...
Avatar billede software-maker Nybegynder
24. maj 2003 - 23:03 #72
webhest << Bliver det til noget??? Jeg har ikke hørt fra dig endnu..

Software-Maker
Avatar billede schaefner Juniormester
24. maj 2003 - 23:04 #73
software-maker >> Så synes jeg du skulle tage et kig på reglerne:
http://exp.dk/regler.phtml - Nr. 3:

Ophavsretten på materiale udvekslet for point via Eksperten.dk tilfalder Eksperten.dk's brugere. Det vil sige alle brugere frit må benytte de løsninger der udveksles på Eksperten.
Avatar billede software-maker Nybegynder
24. maj 2003 - 23:05 #74
- en sidste ting -

Hvis i vil købe systemt så send en mail til mit firma...så ordner vi det.

Med venlig hilsen

Sami M. Kleit
Direktør
Clayt, Pc-Manager
supportclayt@frac.dk
Avatar billede qub- Novice
24. maj 2003 - 23:09 #75
roflmao hvor er du lamah !!!
Avatar billede software-maker Nybegynder
24. maj 2003 - 23:09 #76
schaefner << OK...du fik mig :-)

Men send alligevel en mail til supportclayt@frac.dk. Det er mit firma, som skal sende systemet til jer. Altså send en mail til os, med jeres e-mail.
Avatar billede keysersoze Guru
24. maj 2003 - 23:34 #77
altså - allerførst så skal systemet jo lige være færdigt - og derefter har du (software-maker) ingen ret til at kræve betaling af nogle af os her på eksperten. Vi har ret til en kopi - om det så er webhest eller dig der sender kopien er vel underordnet... jeg vil da helst have kopien direkte fra webhest

og så _er_ der jo først gået en uge i morgen - så hvis bare systemet ligger hos dig (og os andre) i morgen skal vi da ikke klage :) ... men lad os nu se
Avatar billede software-maker Nybegynder
25. maj 2003 - 10:16 #78
Jeg lover at JEG sender en kopi, af systemet til jer.
Men jeg har endnu ikke hørt fra webhest.

Det er bare, hvis i sender en mail til mit firma...så ordner de det med det samme.
Avatar billede keysersoze Guru
25. maj 2003 - 10:20 #79
... NÅR det bliver færdigt - lad os nu lige se om det i det hele taget sker
Avatar billede schaefner Juniormester
25. maj 2003 - 10:23 #80
Det nemmeste ville vel egentlig være at webhest lægger den ud på en side, så alle interesserede kan downloade den.
Avatar billede software-maker Nybegynder
25. maj 2003 - 11:09 #81
Reglerne siger godt nok. At dem på EKSPERTEN.DK, frit kan benytte sig af det.

Men ikke noget om at andre der ikke er med, på eksperten.dk. Frit kan benytte sig af det.
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2003 - 02:29 #82
er webhest bare skredet når der er allermest brug for ham..?  :)
Avatar billede software-maker Nybegynder
26. maj 2003 - 13:06 #83
Det, ser sådan ud...han skal sku' snart give mig det system...ellers kan han glemme pointerne
Avatar billede keysersoze Guru
26. maj 2003 - 14:10 #84
for at være ærlig - så tror jeg nu mere det er dig der skal glemme systemet :o/ i hvert fald at få special-udviklet et gratis...
Avatar billede software-maker Nybegynder
26. maj 2003 - 14:14 #85
Han har lovet mig, det...om som der stod i reglerne vil jeg ikke have noget der koster fordi alt her på eksperten er til FRI benyttelse.
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. maj 2003 - 14:20 #86
nej ikke hvis det drejer sig om penge og IKKE point
Avatar billede keysersoze Guru
26. maj 2003 - 14:20 #87
jeg taler ikke om regler eller noget - jeg taler om ganske almindelig sund fornuft...

INGEN kan lave sådan en system på en uge - INGEN kan lave det gratis - og hvis du kigger lidt på de ting han har lavet ville jeg heller ikke ØNSKE at det var ham der havde lavet det. Uanset hvad han har lovet - så er jeg ret overbevist om at du bliver slemt skuffet...
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2003 - 14:20 #88
software-maker>> Ja det er til fri benyttelse det der er lavet. Men i og med at der ikke er nogen der har lavet det er der jo intet at benytte,

Hvis du skal have lavet et sådanne system, og det skal være en smule seriøst, skal du vist op med tegne drengen, da der ikke er nogen der vil side og kode røven ud af bukserne i længere tid for dig, for at få ordet tak for det.

så mit råd er, lav en færdig beskrevelse af ALT hvad systemet skal kunne og ikke kunne, og kontakt en masse firmaer og få dem til at give dig et tilbud på det.

mvh.
Questis
Avatar billede schaefner Juniormester
27. maj 2003 - 21:57 #89
Nu havde jeg ellers sådan glædet mig ;o)
Avatar billede software-maker Nybegynder
27. maj 2003 - 22:01 #90
Ja...Han er en snyder!!! Hvad fanden skal jeg så gøre med de point!!!!
Avatar billede schaefner Juniormester
27. maj 2003 - 22:03 #91
Du kan prøve at rykke ham på hans email. Eller kan du selv lægge et svar og acceptere det, så er spørgsmålet lukket.
Avatar billede keysersoze Guru
27. maj 2003 - 22:49 #92
heh - men var det så ikke også hvad man kunne forvente :)
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2003 - 21:38 #93
Avatar billede schaefner Juniormester
28. maj 2003 - 21:39 #94
Det kan være det bliver ekstra godt når nu han har haft tre dage ekstra ;o)
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2003 - 21:42 #95
man kan aldrig vide.. :D
Avatar billede unknown_someone Juniormester
03. juli 2003 - 08:05 #96
hva' - hvordan står det til med det lille program her?
Avatar billede software-maker Nybegynder
03. juli 2003 - 13:15 #97
Jeg tror sku' ikke der er nogle der kan hjælpe mig.
Så jeg blev desværre, nødt til at købe et. Så nu er det slut med dine narrestreger webhest !. Du skriver til de andre vi havde en aftale men vi havde ikke engang én eneste aftale.
Avatar billede keysersoze Guru
03. juli 2003 - 14:56 #98
nu er jeg forvirret... på http://www.eksperten.dk/spm/370092 lyder det som om i HAVDE en aftale og denne aftale blev opfyldt?
Avatar billede software-maker Nybegynder
03. juli 2003 - 15:08 #99
keysersoze << Nej...han havde ikke kontaktet mig én gang, og vi havde ingen aftale sammen. Han lyver jo over for jer at vi havde en aftale.
Avatar billede keysersoze Guru
03. juli 2003 - 15:16 #100
ok... er det muligt at se det du har købt? og hvor du har købt det?
Avatar billede software-maker Nybegynder
03. juli 2003 - 18:09 #101
keysersoze << Beklager :-(. Men jeg vil ikke indgå en form for reklamation her på Eksperten.
Avatar billede keysersoze Guru
05. juli 2003 - 20:09 #102
det er vel ikke nogen form for reklame? jeg er høflig at spørge hvor du har købt system samt om man evt kunne se en demo af det - det kunne jo være man selv kunne få brug for noget lignende senere. Så på den baggrund har det jo ikke noget med at gøre reklame for noget - det er løsningen på spørgsmålet som jo alligevel skal deles gennem eksperten
Avatar billede software-maker Nybegynder
05. juli 2003 - 20:43 #103
keysersoze << Beklager...men vil først når nogen af en Administrator giver nig lov.

Med venlig hilsen,
Sami M. Kleit
Avatar billede software-maker Nybegynder
05. juli 2003 - 20:45 #104
1.) Firmaet, vi købte det af ønsker ikke at medvirke i dette interview.
2.) Det er ikke ga'en online endnu.
Avatar billede keysersoze Guru
05. juli 2003 - 20:59 #105
interview - hvem har snakket om interveiw? det er da bare et link... du må da have fundet frem til dem på en eller anden måde og de må da være interesseret i salg uanset om de er online eller ej. Du må da også have en vis interesse i salg så derfor undrer det mig også lidt at du slet ikke vil fortælle om det.

Hvis det kun er fordi du er bange for at komme med reklame har du fortolket reglerne forkert - men hvis det kun er fordi du ønsker en admin forbi skal jeg da bede om det...
Avatar billede software-maker Nybegynder
05. juli 2003 - 21:03 #106
Ja...jeg ønsker en godkendelse af en admin...
Avatar billede eagleeye Praktikant
24. august 2003 - 15:49 #107
software-maker>> Du må gerne ligge et link og vise alle de andre hvilket system du har købt. Det vil kun blive betraktet som reklame hvis det ikke er relevant for spørgsmålet.

Her ville det være relevant, da det jo er svaret på dit spørgsmål.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede software-maker Nybegynder
19. september 2003 - 23:02 #108
allesammen << Beklager folkens !
Men i kan godt glemme det butikssystem :o, i får ikke en skid af mine systemer :p og desuden er det et firma der før tilbød butik-opretninger så det er ikke nået i kan købe .. jeg kunne godt give jer en kopi af systemet men hvorfor skulle jeg dog det ?!?
Avatar billede schaefner Juniormester
19. september 2003 - 23:30 #109
synes du glider på kanten af provokerende.
Avatar billede keysersoze Guru
20. september 2003 - 00:06 #110
der er absolut ingen der beder dig op kildekoden til en shop du har købt og betalt - det var noget andet hvis det var en opgave for E point...

Det eneste vi beder om er et link til et sted hvor vi kan se svaret - enten en demo af din egen multishop eller et link til dem der har udviklet det så vi kan se at dette er gået reelt til.

Hvis jeg ingenting hører eller ser vil jeg - igen - anmelde det til co-admins og så må vi se hvad deres reaktion er...
Avatar billede software-maker Nybegynder
20. september 2003 - 08:55 #111
Du kan jo bare anmelde mig :o
Jeg er da fuldkommen ligeglad om jeg ikke kan noget på eksperten.dk ! de kan jo prøve på at banne eller smide mig ud ... så for deres server en tur den aldrig glemmer :o

// Software-Maker
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. september 2003 - 19:19 #112
du er sq lige lovlig langt ude.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. september 2003 - 21:49 #113
Software-maker = Ud med ham.

Farvel.
Avatar billede ALS Praktikant
22. september 2003 - 12:57 #114
Når fjolset ikke selv vil lægge et link til sin online-shop, kan jeg da gøre det for ham http://www.onlinesalg.dk/default.asp?Firmaid=2795
Jeg fandt linket på http://www.tkclayt.tk/ under "Shop" ;o)

Sikke en "flot" shop han har fået "udviklet" :-D
Enhver kan gå ind på www.onlinesalg.dk og oprette en gratis shop. Det kan dog ikke anbefales til seriøse formål, da det er en elendig service med lange svar tider, meget nedetid og så er det ikke blevet opdateret med fejlrettelser de sidste 2 år.

Nu varer det nok ikke længe inden manden begynder at "sælge" online-shops, lige som han tidligere påstod han havde rettighederne til at sælge TK-domæner (der som bekendt er gratis).
Hold kæft en klaphat :o)
Avatar billede keysersoze Guru
22. september 2003 - 13:02 #115
er onlinesalg.dk software-maker's side eller?
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. september 2003 - 13:03 #116
hehe sådan er det jo med nogle folk, og efter hans spådom må vi jo nok til at indse vi skal undvære eksperten for han er så magtfuld at han har kontrol over hele internettet LOL den dreng er fandme langt ude
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. september 2003 - 13:04 #117
keysersoze nej onlinesalg er et sted du kan oprette en gratis shopløsning, det kan ALLE gøre
Avatar billede keysersoze Guru
22. september 2003 - 13:06 #118
hey... det er måske software-maker's skyld at E! var nede hele dagen i går?? hihi - as if :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. september 2003 - 13:08 #119
jaah og så må han åbenbart ha haft medlidenhed med os og fået E op at køre igen *GG*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. september 2003 - 13:09 #120
Jeg må da strak tage imod deres forrygende tilbud om at få lov til at vise et dannebrogsflag og jeg skal nok lade være med at fjerne deres reklame....

http://www.sitecenter.dk/dbz/bileder/

http://www.sitecenter.dk/dbz/bileder/view_alone.nhtml?profile=bileder&UID=10004

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. september 2003 - 13:10 #121
Det er oven i købet også flot...
Avatar billede emileej Nybegynder
22. september 2003 - 13:12 #122
Kan nu meget godt lide hans navn... Den dreng har humor :D
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. september 2003 - 13:14 #123
hva så med denne :
Ansøgning om job
Selvom jobbet, ikke er løn-delende. Håber vi stadig på din interesse. Vi modtager altid gerne job ansøgninger.

N.B. Det er hjemmearbejde
-----------------------------
en stor virksomhed som har kontrol over hele internettet kan ik engang tilbyde en løn og et kontor at arbejde fra :o)

men ja humor har han skam :o)
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. september 2003 - 13:24 #124
Clayt, Pc-Manager™ Danmark
Tlf. (+45)21790636

hehe skulle man prøve at ringe til ham? :o)
Avatar billede ALS Praktikant
22. september 2003 - 13:36 #125
triple-x >> Syntes du også det ville være i orden, hvis jeg postede din adresse og telefon-nummer i et offentligt forum?
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. september 2003 - 13:39 #126
ib-rene-cairo, tja det ved jeg ikke hvis jeg oplyste den på min egen hjemmeside ville jeg intet ha imod det :) men kan da godt se hvor du vil hen

men den står i toppen på hans hjemmeside, og det er kun et "firma" nummer som rimlig tit bliver oplyst rundt omkring her i forummet hvis folk spørger hvordan man kan komme i kontakt med et bestemt firma