Avatar billede jkf Nybegynder
18. maj 2003 - 15:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

EAPOL og netværks spil!

Jeg har en spil server med win xp pro, hvor jeg hoster spillet Vietcong! men ret tit går serveren i stå! (4-5 gange om dagen) og jeg er nød til at genstarte den, det enste jeg kan se bagefter i loggen er at EAPOL-tjenesten blev startet!

Jeg har ikke firewall eller antivirus, men på samme PC er programmet WinRoute Pro Installeret til at styre forbindelsen til internettet, alle sikkerheds instillinger der er i programmet er slået fra!

Kan jeg slukke for EAPOL-tjenesten eller hvad skal jeg gøre for at løse problemet!
Avatar billede alleykat Nybegynder
23. maj 2003 - 04:48 #1
Prøv at læse følgende tråd.
http://www.annoyances.org/exec/forum/winxp/n1019267219

Det det handler om er, at EAPOL (åbenbart) er servicen til dit trådløse LAN.
Citat: uninstall your wireless lan , check for the latest driver and then reinstall the latest xp driver
Avatar billede alleykat Nybegynder
23. maj 2003 - 04:49 #2
Det er osse muligt at slå det helt fra...
Fortsat citat: disable "Wireless Service" from services.msc and it will not be in picture anymore

=) Håber det hjælper!
Avatar billede jkf Nybegynder
26. maj 2003 - 00:46 #3
Hmm Jeg har ikke trådløst netværk, men det virker som at det har hjulpet at slå det helt fra. Tak for hjælpen!