Avatar billede mmbbpp Nybegynder
18. maj 2003 - 11:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

jubiimail-------->Outlook???

Hej,
Jeg har en Jubiimail men efter jeg har fået egen comp vil jeg gerne have den liggende i outlook, hvordan gør man det?
Avatar billede fangel Nybegynder
18. maj 2003 - 11:50 #1
Det kan du ikke (kunne i hvert flad ikke findet et eneste spor på ders side om at man kan)...

så du skal nok satse på et lidt mere prof. email sted hvis du vil have mulighed for dette... (se efter at de understøtter POP3/SMTP)

Morten
Avatar billede mmbbpp Nybegynder
18. maj 2003 - 11:52 #2
hmmm, kan man så flyyet sin adresse med ?
Avatar billede fangel Nybegynder
18. maj 2003 - 11:53 #3
nej!
Avatar billede riversen Nybegynder
18. maj 2003 - 11:56 #4
mmbbpp: du kan oprette en hotmail konto. Den kan du tjekke via outlook express. Du kan så evt. få din jubii mail videresendt til den mail adresse. Eller evt. oprette en mail hos din internetudbyder - det plejer at følge med abonnementet - og så videresende til den.
Avatar billede mmbbpp Nybegynder
18. maj 2003 - 12:00 #5
det koster bare penge at få sine mails vidersendt med jubii!
Avatar billede riversen Nybegynder
18. maj 2003 - 12:02 #6
ok...eneste løsning er så at få betalt for videresendelsen eller få en ny mail-adresse.