Avatar billede titti Nybegynder
18. maj 2003 - 11:30 Der er 10 kommentarer

Exportere og Importere mails(messages) fra Windows 98 til Win.XP

Det lader sig ikke gøre at exportere og derefter importere adressekartotek og mails fra min gamle pc (windows 98) Outlook Expres ver.6, til min bærbare (windows XP) Outlook Express.
Adresserne kan jeg godt finde i Application data i stifinder. Men ikke importere dem i den bærbare.
Og mails, får man blot at vide at de exporteres til Microsoft Exchange eller Mi.Outlook, men ikke hvor!!

Så jeg lagde adresserne ind manuelt da der ikke er så mange, men mine mails er der mange af som jeg har i mapper i outlook og MEGET gerne vil have overført..... men hvordan, så det lykkes??

hvem kan hjælpe med at skrive hvordan??
venlig hilsen Titti
Avatar billede kenp Novice
18. maj 2003 - 11:34 #1
Avatar billede kenp Novice
18. maj 2003 - 11:35 #2
Avatar billede kenp Novice
18. maj 2003 - 11:36 #3
http://www.eksperten.dk/spm/344905

så nu har du 3 forskellige muligheder du kan bruge :)
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
18. maj 2003 - 11:38 #4
Avatar billede kenp Novice
18. maj 2003 - 11:39 #5
pistolpalle -> øhhh det er samme programmer jeg linker til! m.v.
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
18. maj 2003 - 12:15 #6
nå...?
Avatar billede kenp Novice
18. maj 2003 - 12:16 #7
ja så e det jo lidt dumt at begynde at lægge de samme engang til ! læser du ikke hvad andre skriver før du selv lægger et svar?
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
18. maj 2003 - 13:53 #8
Det er jo ikke det samme...
Avatar billede fromsej Praktikant
18. maj 2003 - 14:16 #9
Pistolpalle>>Så kunne jeg nu godt tænke mig at du forklarede forskellen?
Avatar billede fromsej Praktikant
06. juni 2003 - 15:35 #10
Lukketid?