Avatar billede sebastianth Nybegynder
17. maj 2003 - 21:07 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Computer totalt død!

Hey...

Jeg har lige fået et lille problem med min computer. Nu skal i høre hvad der skete : En af mine venner sidder ved min computer og kigger på nogle fest billeder inde på Nightleif, og så sker der det at alt på skærmen fryser og man kan ikke flytte musen eller gøre noget med tastaturet. Så går jeg over og trykker på Restart knappen og venter på at der kommer billede på skærmen igen, men det gør der ikke, og den kommer heller ikke med nogle underlige lyde!? Så var det lige jeg ville høre jer om i måske havde en idé til hvad der kunne være galt...

Hilsen
Sebastian
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
17. maj 2003 - 21:09 #1
kan du komme de underlige lyde lidt nærmere. som regel indikerer længden og hatigheden af tonerne hvilken fejl der er tale om. ram, vga etc..
Avatar billede sebastianth Nybegynder
17. maj 2003 - 21:12 #2
Den kommer slet ik med de lyde, jeg har prøvet en gang hvor mit vga kort ikke sad rigtig i og der kom den med nogle lyde, så kunne jeg jo godt høre at den var gal...
Avatar billede wazi Nybegynder
17. maj 2003 - 21:12 #3
men skriver du ikek at den ikke kommer med mærkelige lyde. Det lydder underligt. Som tinepingvin siger, så kan amn afgøre ud fra det havd der er galt. Måske er den blevet over ophedet og har brændt nogle enheder af....
Avatar billede wazi Nybegynder
17. maj 2003 - 21:13 #4
Prøv at sætte et andet grafikkort i....
Avatar billede sebastianth Nybegynder
17. maj 2003 - 21:14 #5
Jeg prøvet at mærke på CPU køleren, ram, og vga der var ikke noget af det som var varmere end det plejer at være... Min cpu ligger normalt på 35-40 grader! Så det kan vel ikke være derfor!?
Avatar billede sebastianth Nybegynder
17. maj 2003 - 21:17 #6
ATT : Wazi.
Jeg har prøvet et andet kort... Virker heller ikke... Jeg har også prøvet at tag mine ram ud og starte computeren og der kommer den heller ikke med nogle bip lyde!? Det er kun når jeg tager cpu'en ud, så kommer der en stemme nede fra mit MB og siger at der ikke er nogen cpu sat i...
Avatar billede fromsej Praktikant
17. maj 2003 - 21:19 #7
Lad den stå slukket natten over, og prøv igen imorgen.
Avatar billede sebastianth Nybegynder
17. maj 2003 - 21:23 #8
ATT : fromsej.
Okay, det vil jeg så prøve! Så skal jeg nok skrive tilbage imorgen hvis den stadig ikke virker...
Avatar billede fromsej Praktikant
17. maj 2003 - 21:24 #9
OK.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
17. maj 2003 - 21:29 #10
lyder som et mb der er stået af :(
Avatar billede sebastianth Nybegynder
18. maj 2003 - 14:30 #11
ATT : metal_hansen
Hmm jeg tror desvære at du har ret! Men nu vil jeg så prøve at få det byttet her i næste uge, og hvis det nye MB så virker, så må vi lige finde ud af noget med de 150point!
Avatar billede sebastianth Nybegynder
20. maj 2003 - 17:15 #12
Hey gutter..
Det var mit MB der var stået af! Så nu har jeg fået det byttet til et nyt og det virker! :)
Vil i dele de 150 point eller skal "metal_hansen" ha dem?
Avatar billede fromsej Praktikant
20. maj 2003 - 17:18 #13
Han kom jo med det rigtige svar.*S*
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. maj 2003 - 02:38 #14
bare gi mig 30 point, og snup resten selv :)
Avatar billede sebastianth Nybegynder
21. maj 2003 - 13:56 #15
I får bare 50point vær... :)
Tak for hjælpen!