Avatar billede daxthevaks Nybegynder
17. maj 2003 - 19:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

live lyd streaming via html

hej jeg har en hjemmeside med webcam på og jeg ville høre om i ikke hade et godt program til at ligge lyd på også...
Avatar billede camboy.dk Nybegynder
18. maj 2003 - 10:18 #1
Nu ved jeg ikke hvad for et webcam program du bruger, men iVISTA fra www.inetcam.com kan også sende lyd. Prøv at hente en demo-version her: https://wwws.inetcam.com/secured/download_personal.html

Du kan også nøjes med at bruge audio delen og så fortsat bruge det webcam program du bruger nu.
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
28. oktober 2003 - 15:37 #2
lukket