Avatar billede webcider Nybegynder
17. maj 2003 - 15:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Sapphire Radeon 9500 pro "HJÆLP"

Hej Eksperten

Jeg har lige købt et Sapphire Radeon 9500 pro i computercity efter 2 dage fik jeg det endelig slået til men nu flimrer den utrolig meget på skærmen og jeg kan ikke køre højere oplysning end 1024x768 og 75 hz normalt havde jeg et Geforce 3 TI 200 som kørte med 1024x768 og 85 hz nu spørger jeg så om det kan have noget med Strømforsyningen at gøre at den flimrer og hvordan gør jeg sådan at jeg kan tage en højere oplysning end 1024 i spil
Jeg har downloadet den nyeste driver opdatering så det skulle ikke være det

Håber i vil hjælpe mig
Avatar billede superanden Nybegynder
17. maj 2003 - 15:46 #1
JEg har samme kort og havde samme problem med flimmer, og jeg tog så og omformede skærmstikket så jeg kunne bruge DVI-indgangen istedet.. der skulle gerne være en omformer fra VGA til DVI med i pakken :-)

//Anders
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
17. maj 2003 - 15:47 #2
har du sluttet køleren til et 4-pin strømstik?  har du forsøgt at softmodde dit kort? var emballagen åben da du fik det?
Avatar billede webcider Nybegynder
17. maj 2003 - 15:52 #3
løser det også problemet med Opløsningen ??
Avatar billede superanden Nybegynder
17. maj 2003 - 15:59 #4
det skulle det gerne gøre.. ellers gå ind under skærmintillinger og sæt "hide things that monitor can't display" eller noget i den stil
Avatar billede webcider Nybegynder
17. maj 2003 - 16:07 #5
Det virkede kanon men jeg kan desværre stadigvæk ikke spille i højere opløsning
jeg prøver lige på at forklare det lidt tydeligere når jeg prøver på at sætte den op på skrivebordet så blive skærmen godt nok forstørret men kun en del af billedet er med Så jeg skal køre med musen så følger skærmen med men det gider jeg ikke at have
Avatar billede superanden Nybegynder
17. maj 2003 - 16:22 #6
Ok det må du gerne lige fortælle igen!
Avatar billede webcider Nybegynder
17. maj 2003 - 16:26 #7
okay det korte og af det lange er at Jeg ikke kan køre nogle spil højere end 1024x768 fordi så begynder så kan jeg ikke se hele billedet altså lige som at skærmen tror den størrere end den egentlig er og derfor ikke viser det hele oprindelige billede
Forresten hvordan er det nu lige jeg giver point fordi du har jo egentlig svaret på mit første spørgsmål og på forhånd tak
Avatar billede superanden Nybegynder
17. maj 2003 - 16:46 #8
marker mit navn og tryk accept...

jeg har haft samme problem som dig i spil som cs. og der må man bare leve med det! Men kun i cs ikke i andre spil! har dud et problem i alle spil?
Avatar billede webcider Nybegynder
17. maj 2003 - 16:51 #9
Jeg har i MoH og CS men har ikke prøvet andre endnu

okay så bliver jeg jo nydt til det
Avatar billede webcider Nybegynder
17. maj 2003 - 16:54 #10
okay fortsat tak for hjælpen hvis der er nogen der har en løsning må de gerne prøve at give deres bud men jeg har fået nok afvide nu