Avatar billede emle Nybegynder
17. maj 2003 - 14:35 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Spraylogo i CS

..Ville bare lige spørge hvordan man ligger sit eget spraylogo ind i CounterStrike...Jeg har nemlig et billede jeg gerne vil have konveret til et spraylogo...

vh. -M0unTa!nH!gh
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 14:42 #1
Her kan du finde et nemt program til at sætte dit logo ind i Counter strike .... så mangler du jo bare Logo´et

http://home.no/clan-royal/filer.html

Lånt fra chalde
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 14:42 #2
Sorry!!!
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 14:43 #3
Du kan faktisk bruge et hvilket som helst tegneprogram. f.eks Paint (som følger med windows)

Du kan også prøve at hente trialen af Paint Shop Pro hos www.jasc.com, den vil jeg nok mene er det program hvor man lettest kan lave sådanne logoer med...
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 14:44 #4
Avatar billede popsy Novice
17. maj 2003 - 14:45 #5
http://home.no/mnbar/download/HLlogo.exe Direkte link til det program som Lrd mener.
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 14:45 #6
Er du ikke sød og afslutte dine spørgsmål du har her på E
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=emle&option=24
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 14:46 #7
Og mit var forresten et svar.
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 14:50 #8
Du har nogle spørgsmål tilbage til 2002 så burde smide en anmeldelse på dig men håber du afslutter de spørgsmål du har fået svar i så jeg slipper for at anmelde dig. Hvis du vil have fortsat hjælp herinde er det jo en god ide at spille efter reglerne og afslutte dine spørgsmål når folk har hjulpet dig.

Lrd
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 15:15 #9
Kom lige med noget feedback doh..
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 16:14 #10
Vender tilbage igen og er de ikke afslutte smider jeg en anmeldelse for dårlig brug af E.

Så du bestemmer selv.

Fortsat god dag til jer begge

Mvh Lrd
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 17:18 #11
Tvivler på du giver feedback her så smider en anmeldelse på dig
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 18:37 #12
Herligt du. Det er ikke så svært vel :-))

Smider en besked til coadmin om du lukker dine spørgsmål nu
Avatar billede madzss Nybegynder
05. august 2003 - 13:16 #13
jeg har stadig ikke fundet ud af hvordan man lukker sine spørgsmål?????
Avatar billede popsy Novice
05. august 2003 - 13:43 #14
Du har lukket når du accepterer et svar. Dette spørgsmål er lukket, så alt er iorden :)