Avatar billede pheopes Nybegynder
23. august 1999 - 17:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Frontpage Dummy

Sådan, så skulle det være klaret....
Du må nok hellere lige skrive hvad det er jeg skal gøre for at give dig dine point
Avatar billede anke Nybegynder
23. august 1999 - 18:01 #1
Du skal bare acceptere dette svar. MEN du har allerede accepteret svaret fra Redfox så du skal have ham til at oprette en dummy som DU kan svare på, for at få dine points tilbage.
Avatar billede pheopes Nybegynder
23. august 1999 - 21:07 #2
Nu burde du have fået dine points....
Avatar billede zibar Nybegynder
24. august 1999 - 20:27 #3
FØJ!!!....

Hvad med mig??..!?????

PIV.!
Avatar billede izeqb Nybegynder
24. august 1999 - 20:59 #4
så så, hvis du vil have point må du svare på spørgsmål... og sådan er det bare....