Avatar billede emle Nybegynder
16. maj 2003 - 23:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

pcw'er

Jeg har et spørgsmål...Jeg står og søger en kamp i counterstrike, er der et sted, et forum eller noget i den stil, hvor man kan finde nogen der også vil spille pcw'er???

På forhånd tak -M0unTa!nH!gh
Avatar billede popsy Novice
16. maj 2003 - 23:46 #1
#seekpcw på quakenet.

Men ellers så join #boomtown f. eks. og spørg efter pcw.

Smut evt. ind på #FFJ som er min Clan, vi er for det meste klar til kamp.
Avatar billede popsy Novice
16. maj 2003 - 23:48 #2
Her finder du en stor liste over claner, http://www.clankuk.dk/clankuk-dk/site/dkclaner/default.asp med links til deres hjemmesider. De fleste kan udfordres direkte fra deres sider, eller fra deres kanal.