Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
16. maj 2003 - 18:33 Der er 32 kommentarer og
1 løsning

Banner til eforum

Jeg har lige "åbnet" en form for forum :-) Jeg mangler bare et banner/logo.

Det jeg egentlig søger er et banner på 88x31 som er pænere end det jeg selv har formået www.michaelb.dk/eforum.gif

men hvis du har lyst til at lave et logo (hvor størrelsen er underordnet) eller et par bannere i andre størrelser belønnes det selvfølgelig med flere points (aftales)

Lav gerne også et slogan! "Diskution der får diskutioner i gang" eller sån nogt skørt, men godt :-)

Urlen til forummet: www.michaelb.dk/eforum

<michaelb.dk>
Avatar billede rangerbs Nybegynder
16. maj 2003 - 19:03 #1
går straks igang...
Avatar billede rangerbs Nybegynder
16. maj 2003 - 19:09 #2
her er nogle bud...
http://jeppedk.1go.dk/Logo.html

Håber du kan li' noget af det ;D
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
16. maj 2003 - 19:18 #3
De er da rigtig gode (bedre end mit ;-) ) men E'et er meget svært at læse!
Avatar billede rangerbs Nybegynder
16. maj 2003 - 19:22 #4
Ok... Jeg prøver lige at Lave det lidt mere tydeligt... er det kun det der skal ændres?
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
16. maj 2003 - 19:27 #5
Smider lige et i morgen :)
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
16. maj 2003 - 19:37 #6
okæ, hvis det er må i også gerne lave et logo på 200 x 91 :-)
Avatar billede rangerbs Nybegynder
16. maj 2003 - 19:39 #7
Beklager, men jeg kan ikke rigtigt få E'et tydeligere uden at bruge den samme skrift som det andet.
men jeg kan godt lave det om til den samme skift hvis det er..
Avatar billede rangerbs Nybegynder
16. maj 2003 - 20:28 #8
michaelb.dk --> betaler du noget for den tagwall du har på din hjemmeside? kunne nemlig godt tænke mig den samme :D
Avatar billede rangerbs Nybegynder
16. maj 2003 - 21:05 #9
nevermind... Så lige at den er gratis :D
så nu er den på min hp :D
går igang med et størere logo senere idag
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
16. maj 2003 - 21:16 #10
Skriv på mail eller MSN (se profil) vedr. forum!
Avatar billede lyhg Nybegynder
17. maj 2003 - 00:23 #11
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
17. maj 2003 - 12:22 #12
lyhg, lidt for kedeligt, skriften er meget kedeligt :-) Jeg kan i stedet godt lide enkle, men alligevel anderledes skrifte med en stroke eller noget!!

Og er det for sent at sige at logoet hellere må hellere må være 249 x 59 ????
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
17. maj 2003 - 21:32 #13
mosegris jeg venter stadig på dig :-)

Jeg har lagt et nyt forum op, http://www.michaelb.dk/eforum, og har selv lavet toplogoet! Men det er meningen at det kun skal være midlertidigt, så i må meget gerne komme med forslag! Det er nemt at gøre bedre :-)

Og størrelsen på logoet er som sagt 249 x 59. Banneret logo er stadig i størrelsen 88 x 31!
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
17. maj 2003 - 22:20 #14
www.e-besked.dk/eksperten/eforum.gif - Undskyld ventetiden!
Avatar billede roma Nybegynder
17. maj 2003 - 23:04 #15
Ey kid!
Zoory blev lige nød til at løbe, men jeg fik kigget på det!

Tjek det her:
http://roma.users.whitehat.dk/album_pic.php?pic_id=30

og det her:
http://roma.users.whitehat.dk/album_pic.php?pic_id=31

og til sidste det her:
http://roma.users.whitehat.dk/album_pic.php?pic_id=32

Cya
/roma
Avatar billede roma Nybegynder
17. maj 2003 - 23:06 #16
ehm....Jeg beklager størrelserne, men mente at grafikken blev bedre af at jeg bibeholdte den oprindelige størrelse! ,-)

Cya
/roma
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
17. maj 2003 - 23:34 #17
http://roma.users.whitehat.dk/album_pic.php?pic_id=31 er jeg specielt glad for. Men jeg har et par ønsker.

Du må meget gerne for det første huske skråstregen (/) efter michaelb.dk.

Så skal det jo passe ind i toppen på http://www.michaelb.dk/eforum/ så hvis du kunne prøve at lave noget lignende http://www.michaelb.dk/eforum/style_images/1/logo.jpg (altså stregen der skiller i højre side) ville det være fantastisk!

Håber du forstår! Og så må du meget gerne (uden at sætte dig i for megt arbejde :-D ) prøv kræfter med noget 88 x 31 bagefter ;-)
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
17. maj 2003 - 23:39 #18
Mosgris, hvis du ku få snøret noget mere grafik ind i banneret!! Og så sys jeg ikk det der layer 2 (altså der hvor der står mit amatør slogan :-D ) er så fedt, så det må du egentlig gerne fjerne :-)
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
18. maj 2003 - 12:14 #19
Hov, en anden ting jeg har lagt mærke til er at du mangler et E foran forum, roma :-D Der skal stå "Eforum" i stedet for "Forum" :-)
Avatar billede roma Nybegynder
18. maj 2003 - 12:34 #20
Så skulle logoet være færdig!

Jeg kigger lige på 88 x 31!

Cya
/roma
Avatar billede roma Nybegynder
18. maj 2003 - 12:34 #21
ehm.....glemte vist lige linket:

http://roma.users.whitehat.dk/album_pic.php?pic_id=33

cya
/roma
Avatar billede lyhg Nybegynder
18. maj 2003 - 12:39 #22
roma> jeg har aldrig lagt mærke til dig herinde før de sidste par dage. Jeg så dit bud på den der net cafe (crazy-net) og nu her. Jeg må virkelig give dig en stor hånd for de ting du har lavet. Det er noget af det bedste jeg har set.
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
18. maj 2003 - 12:59 #23
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
18. maj 2003 - 13:16 #24
roma, meget bedre :-) Skide godt! Så var der li det med den streg der, for at det er perfekt!!! "det jo passe ind i toppen på http://www.michaelb.dk/eforum/ så hvis du kunne prøve at lave noget lignende http://www.michaelb.dk/eforum/style_images/1/logo.jpg (altså stregen der skiller i højre side) ville det være fantastisk!"

Men jeg vil da gerne have flere resultater også på bannere!! Jeg kan sagtens lægge flere points op...
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
18. maj 2003 - 13:21 #25
Hvad siger du til mit?
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
18. maj 2003 - 13:55 #26
mosegris, sry overså det ;-) Jeg synes teksten er lidt for enkel, hvis du kigge på romas er der en "effekt" over teksten, den eller noget andet lign. savner jeg lidt :-)
Avatar billede roma Nybegynder
18. maj 2003 - 23:27 #27
Hey kid!

Så skulle det vist være det!:
http://roma.users.whitehat.dk/album_pic.php?pic_id=35

og dit lille logo:
http://roma.users.whitehat.dk/album_pic.php?pic_id=36

Håber det kan bruges. Held og lykke med siden!

Cya
/regstar!
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
19. maj 2003 - 15:59 #28
Det lille er sku megt blæret :-) Men da os det stor :-D

På det lille må der gerne stå "Eforum" i stedet for "michaelb.dk/" ved ikk om det vil se bedre ud, men prøv :-D Så er vi jo os' ved at være færdige!!
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
23. maj 2003 - 22:44 #29
roma, jeg venter kun på dit sidste banner :-/
Avatar billede roma Nybegynder
27. maj 2003 - 21:16 #30
ey! jeg har lige haft travlt her på det sidste! Jeg lægger det ind imorgen! Håber det går!? ,-)
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
04. juni 2003 - 21:49 #31
Hmm, kommer det så? :-)
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
04. juni 2003 - 21:51 #32
Eller bare "forum" det er også okay!
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
07. juni 2003 - 23:52 #33
Romas bruger er lukket, og jeg har snakket med ham! Jeg har aftalt at jeg selv snupper pointene tilbage og ikke bruger nogen af svarene til noget!

Håber det er okæ med alle!