Avatar billede tv2 Nybegynder
16. maj 2003 - 13:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SSH Sentinel og Nokia Phonecard 2.0 - mobil opkobling

Hey

Jeg anvender på min bærbar SSH Sentinel 1.4 hjemmefra, hvilket fungerer perfekt. Jeg har siden forsøgt at anvende programmet på en dialup forbindelse til TDC Internet vha.  et Nokia Phonecard 2.0 (dvs. mobil abn.)
- Det lykkedes ikke....

Kan man overhovedet lave VPN tunnel via et sådan Phonecard?

Hvis ja, hvordan skal konfigurationen så være?
Avatar billede riisager Nybegynder
16. maj 2003 - 15:55 #1
får du Internet forbindelse når du kalder op via Nokia Phone ?
umiddelbart, skulle der ikke være nogen problemer med at lave VPN via Phonecard, at det bør opfører sig som et hvilket som helst andet modem.

Men et er teori, noget andet er praksis.
Prøv evt. og geninstaller SSH klienten, da den kan være lidt træls at have med at gøre
Avatar billede tv2 Nybegynder
16. maj 2003 - 16:10 #2
Ok - og ja, har fin internetforbindelse. Men det at det burde virke i teorien er fint lige at få afklaret.

Smid lige et svar så følger pointene....
Avatar billede tv2 Nybegynder
11. august 2003 - 11:07 #3
Lars - Du mangler at få dine point.

Men må hellere få lukket spørgsmålet.
Avatar billede riisager Nybegynder
11. august 2003 - 22:59 #4
kan du ikke lukke uden at give point?