Der er gået "koks" i min filhåndtering i Word 6.0. Jeg kan kun se min bliblioteker og evt. under bibliotekter i Winword, men ikke de forskellige filer (dokomenter) under hver enkelt bibliotek. Jeg har under "Vis" markeret 1) Mappetræ og filliste 2) Alle filoplysninger 3) Sorter efter navn Hvad er fgået galt -og hvad skal jeg gøre for igen at kunne se, hvad jeg af dokumenter? På forhånd tak for hjælpen.
Hør nu her: Det drejer sig om oversigten i Microsoft Office, den sidste af de seks (altså den længst til højre) i ikonbjælken øvertst til højre på skærmen. nder denne findes "Filhåndtering", og det er der, jeg kun får hovedmapperne frem og ikke også alle underliggende filer!! Håber spørgsmålet nuu kan forstås! Hej!
Nu bliver jeg da først rigtigt forvirret. Du nævner Word 6.0 og nyú siger du Microsoft Office. Med risiko for at få en over næsen - du ved godt at i Office pakken ligger der et program der Microsoft processlinie, som automatisk åbner når du starter din PC op? Er det denne du mener? jbc
jbc: Gu' kan man svare med et spørgsmål. Jeg har selv en gang siddet og bandet over ikke at kunne finde se mine filer. Jeg var sikker på jeg var i det rigtige bibliotek for jeg kunne se alle underbibliotekerne. Grunden til at jeg ikke kunne se filer var fordi det ikke var den rigtige filtype der blev vist, så jeg syntes sku spørgsmålet er yderst relevant.
Og hvad fanden mener du med at man ikke kan svare med et spørgsmal. Så kan jeg jo lige så godt påstå at man ikke kan skrive et spørgsmål i sine kommentare som du har gjort.
Nej, ved I nu hvad? Har jeg virkelig udtrykt mig komplet uforståeligt? Altså endnu en gang - skåret ud i pap: Når man har Microsoft Office-pakken installeret, har man 6 små ikoner placeret øverst til højre på sin skærm for henholdsvis Word, Excel,Powr Point,Access, Find Fil og Microsoft Office. Det er under denne sidste, der findes et "program" der hedder "Filhåndtering", og det er her, jeg ikke kan finde mine dokumenter på harddisken (C), men kun hoved- og underbiblioteker. Altså fx. under "Breve" kan jeg godt finde "Private" og "Arbejde", men ikke alle de forskellige breve (dokumenter) under disse! Er spørgsmålet nu forstået??? Jeg venter spændt!
Nej, ved I nu hvad? Har jeg virkelig udtrykt mig så komplet uforståeligt? Altså endnu en gang - skåret ud i pap: Når man har Microsoft Office-pakken installeret, har man 6 små ikoner øverst til højre på skærmen/skrivebordet, visende hhv. Word, Excel, Access, Find Fil og Microsoft Office. Det er under denne sidste, der findes et "program", der hedder "Filhåndtering", og det er her, jeg ikke kan finde mine dokumenter på harddisken (C), men kun hoved- og underbiblioteker. Altså fx. under "Breve" kan jeg godt finde "Private" og "Arbejde", men ikke alle de forskellige breve(dokumenter) under disse!! Er spørgsmålet nu forstået?? Jeg venter spændt på, hvem der kan hjælpe mig! Hej så længe.
Læser jeg det rigtigt, at du anvender Filhåndtering og ikke stifinder - dvs. du bruger Windows 3.11 (3.1)? Er det rigtigt - for så vil jeg kigge lidt på det i mine gamle noter.
Hej....Her er et sandsynligt bud: Hvis du har fået skrevet noget forkert i boksen: -Vis -Efter filtype -Navn. Så får du det beskrevne symptom. Der skal stå det korrekte i "Navn:" boksen. Et godt valg er *.* altså stjerne punktum stjerne Som er "joker for "alle filavne"
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.