Avatar billede wizard78 Nybegynder
15. maj 2003 - 23:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Et lille let sp0rgsmål som jeg ikke ved hvordan jeg skal beskriv

[Microsoft][ODBC Microsoft Access-driver] Der er for få parametre. Der var ventet 1.
/GamingWare/priser.asp, line 96

Den fejl får jeg..

strSQL = "Select * From priser Where kato = " & Request.Querystring("page")

Den linje, Request.Querystring("page") har en værdi af bogstaver

så lidt hjælp... burde ikke tage mere end 2 minutter ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. maj 2003 - 23:43 #1
strSQL = "Select * From priser Where kato = '" & Request.Querystring("page") & "'"
Avatar billede eagleeye Praktikant
15. maj 2003 - 23:44 #2
Hvis det er en tekst kolonne skal der ' omkring i SQL'en:

strSQL = "Select * From priser Where kato = '" & Request.Querystring("page")  & "'"
Avatar billede wizard78 Nybegynder
15. maj 2003 - 23:45 #3
det var FANDME hurtig.. thx der.. så skal det bare testes :D
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. maj 2003 - 23:55 #4
Du er for langsom, eagleeye ;)
Avatar billede eagleeye Praktikant
15. maj 2003 - 23:58 #5
Ja, jeg må se at vågne lidt op.. jeg skulle ikke havde skrevet forklaringen, så hvade jeg måske haft en chance :)