Avatar billede naiwai Nybegynder
15. maj 2003 - 22:43 Der er 3 kommentarer

DIVX Film uden lyd??

Hey alle sammen der læser mit indlæg...

Jeg har lige downloadet en fed trailer fra en hjemmeside..
Filmen er i DivX, men der intet lyd i.. Når programmet DivX-Player starter op, skriver den at der er unsorproted audio-spor, men at man kan downloade en codec til at afhjælpe dette problem...

Håber i har svaret Hilsen
Wai
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2003 - 22:44 #1
Gi' et link til den trailer så vi kan hjælpe :o)
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2003 - 22:45 #2
Hent evt. Gspot: http://www.divx-digest.com/software/gspot.html

Start programmet, og hent din DivX fil.
Den vil så fortælle hvilket codec du skal bruge, og om det er installeret på din PC.
Avatar billede klaphat Nybegynder
16. maj 2003 - 01:01 #3
Som phatlasse er inde på, så mangler du en "codec" til at afspille lyden.
("codec" er såmænd blot et oversætter-filter, så diverse bits kan afspilles så det giver mening :-) (COder/DECoder))

GSpot bør være fast inventar på enhver pc der indimellem henter enhver form for video m/u lyd. Det er et eminent program til at fortælle hvad man ikke har fået installeret endnu :-)