Avatar billede dj.iceman Nybegynder
26. november 2000 - 20:05 Der er 1 kommentar og
4 løsninger

Voodoo 2

Hvis jeg nu køber et Voodoo 2 12 MB kort, og sætter det i en gammel Pentium 90, 32 MB RAM... kan det så mærkes når man spiller?
Avatar billede klas Juniormester
26. november 2000 - 20:06 #1
Helt klart :)  jeg gjorde det på min gamle p133 . .helt fantastisk  :)
Avatar billede xtom2 Nybegynder
26. november 2000 - 20:38 #2
Jep, kan det.. men det kan ydermere også anbefales at finde lidt mere EDO RAM og en nyere Pentium.. hvilket normalt skærmkort har du? (Voodoo2 er jo et 3D add-on)
Avatar billede krusell Nybegynder
26. november 2000 - 20:40 #3
Det kan mærkes meget, hvis dit skærmkort svare til resten af hardwarem
Avatar billede tex1 Nybegynder
30. november 2000 - 09:56 #4
Ja det kan mærkes men skulle du ikke hellere købe en hurtigere pc de spil du kan køre med den ringe cpu kraft er vist snart begrænsede
Avatar billede __dalle Nybegynder
12. december 2000 - 18:13 #5
-- tja .. jeg tror at selv et gammel Voodoo 1 4 mb ville kunne gøre det ... Tror ikke at en P90  alligevel kan udnytte den ekstra opløsning, du kan presse ud af en Voodoo 2.

__Dalle