Avatar billede drdreeper Nybegynder
15. maj 2003 - 16:53 Der er 4 kommentarer

Windows XP Logon...

Jeg har en computer stående, med WinXP installeret...
Jeg har ikke koden til Admin, men vil meget gerne have den, da der er sat lås på for at installere nye programmer...
Er der en måde at skaffe eller slette den på (Bortset fra at geninstallere winXP???)
Jeg vil blive MEGET glad hvis nogen kan hjælpe mig...
Avatar billede geforce3 Praktikant
15. maj 2003 - 16:54 #1
Næste gang kan du lave en diskette der kan nulstille koden;) alle kan bare bruge den...
Avatar billede simonvalter Praktikant
15. maj 2003 - 16:55 #2
jeg er lidt i tvivl om vi må hjælpe dig med det .. men jeg tror det desværre ikke ..
så jeg kan kun forslå dig at formatere som du selv sagde
Avatar billede geforce3 Praktikant
15. maj 2003 - 16:56 #3
Avatar billede drdreeper Nybegynder
15. maj 2003 - 17:11 #4
Den er ikke stjålet eller noget...
Hvis det er fordi Over-admin ikke må se at i svarer mig, så bare skriv til zapotech@bluemail.dk...
Please, hjælp mig...