Avatar billede food4u.dk Nybegynder
26. november 2000 - 15:45 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Mere traik

Hejsa

Jeg er ejer / webmaster på food4u.dk, og jeg har et problem.

Jeg har en del faste besøgende, men vil have noget mere trafik, er der nogen der har en GOD ide, som ikke koster guld?

MVH
Christoffer
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2000 - 15:50 #1
En god ide er altid at oprette siden i forskellige søgemaskiner og databaser.

Du kan også høre om nogen er interesseret i et bannersystem hvor man bare bytter lige over med linksne, så det ikke koster de forskellige noget.

VH Spacemaninc
Avatar billede jakoba Nybegynder
26. november 2000 - 15:58 #2
Og at sørge for at dine META tags er iorden. som noget nær minimum:

<META NAME=\"description\"  CONTENT=\"hvad din side handler om\">
<META NAME=\"Keywords\"    CONTENT=\"mad, til, dig, diverse søgeord for siden\">
<META NAME=\"Language\"    CONTENT=\"danish\">

Der er en del søgemaskiner man automatisk kommer hvis man har meta-tags iorden.
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2000 - 16:13 #3
Jep, det er rigtigt, jakoba
Avatar billede jakoba Nybegynder
26. november 2000 - 16:46 #4
food4u.dk >> spacemaniac er nu heller ikke helt galt på den.

et menypunkt: \"andre opskriftsider\"  der fører til en side med udvekslingslinks

hvis du linker til min
  Kogebog for Feltkomfur
http://home19.inet.tele.dk/karlebo/kogebog/

sætter jeg et lisådanne link tilbage til dig.

Men OK måske lidt risky. man både får og miste kunder ved det :)

Avatar billede ortrak Nybegynder
26. november 2000 - 17:02 #5
lav en tip-fem-venner-og-du-vinder-en-flaske-rødvin feature...

/ortrak
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
26. november 2000 - 18:03 #6
ortak>> den koster!!! og det er det Christoffer gerne vil være fri for. desuden kan den meget let snydes f.eks. orette 5 emailacounts hos hotmail eller lign..
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2000 - 20:07 #7
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
26. november 2000 - 21:02 #8
jakoba > Hmm, jeg ved godt det spacemaniac sagde var rigtigt, men da jeg skrev gode svar, mente jeg svar der ikke var indlysende, og det menet jeg det er?

Det der med link har jeg overvejet, men som du selv siger kan man miste kunder på det, så?

MVH
/christoffer
Avatar billede jakoba Nybegynder
26. november 2000 - 21:12 #9
Ok no link exch for now
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
26. november 2000 - 21:13 #10
Er der ellers andre forslag?

/Christoffer
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
26. november 2000 - 21:47 #11
du kunne f.eks. blive jubii partner ( http://partner.jubii.dk/ ) jeg ved ikke hvor meget mere trafik det giver men noget må det da gi\' eller hvad med noget bannerbytte? ( www.bannerbyt.dk )
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
26. november 2000 - 21:48 #12
Hmm, ja, men det er jo ikke så pænt.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
26. november 2000 - 21:51 #13
nej det siger jeg heller ikke..
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
26. november 2000 - 21:52 #14
:o)
Avatar billede malherbe Nybegynder
17. december 2000 - 22:39 #15
Lav nogle eller mange aftaler med sites som du tror er dine konkurrenter, men hvis man ser på det med de rigtige briller faktisk er dinne partner. Hvad betyder det at en person der har være på dit site går videre til et andet site der handler om det samme som det din side handler om? Vi tror at det bare er at styre dine besøgende den rigtige vej. Du får dermed noget af din partners trafik og han får noget af din. Det var det vi gjorde med vores site www.123bil.dk og det virkede for os. Vi kan se at andre site med same indhold som os er begyndt at gøre det samme så jeg tror der er noget om det. Det eneste du ikke må gøre er at blive lokket af det nye Exit system som visse folk reklammer for det er bare for tyndt og det er jo ikke god trafik

Hilsen

Jacob Malherbe
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. december 2000 - 23:13 #16
Mener du \"onUnload popups\". Så er jeg 100% enig. Det er en vederstyggelighed.
Avatar billede bacardil Nybegynder
08. januar 2001 - 18:56 #17
Avatar billede vingaard Nybegynder
24. januar 2001 - 12:08 #18
se www.paymail.dk - der er både gratis & betale servicer