Avatar billede jes_petersen Nybegynder
26. november 2000 - 13:03 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

.dk domæne

Skal man bo i Danmark for at eje et .dk domæne? Er der andre regler vedr. international handel med .dk domæner?

Hvis ikke, hvor findes så en engelsksproget side hvor man kan registrere .dk domæner - ikke webhotel, kun domæner.
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
26. november 2000 - 13:08 #1
Hvorfor vil du det... Ja selvfølgelig kan man bestille .dk over det hele man kan da også bestille .de adresse i danmark.... ellers http://www.DK-hostmaster.dk der står alting.

~> the..netfreak
Avatar billede kermit Nybegynder
26. november 2000 - 13:51 #2
Der er ingen specielle krav ved registrering af .dk domæner - det kan alle gøre.

Men sådan er det jo ikke med alle domæner. For eksempel skal man have en registreret virksomhed i Sverige for at købe et .se domæne. En svensk privatperson kan ikke købe et .se domæne.
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
26. november 2000 - 13:59 #3
Men kender I ikke en engelsksproget side, hvorfra man kan registrere .dk domæner?
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
26. november 2000 - 15:52 #4
Avatar billede kermit Nybegynder
26. november 2000 - 16:49 #5
Avatar billede gauntlet Nybegynder
27. november 2000 - 00:36 #6
speednames er dansk
Avatar billede kermit Nybegynder
27. november 2000 - 10:03 #7
Dansk stiftet. Men en international virksomhed. Speednames.com er fx. også på engelsk !!!
Avatar billede gauntlet Nybegynder
27. november 2000 - 17:41 #8
ja, de opererer internationalt, og sælger domains internationalt, med det er et dansk A/S