Avatar billede monzter Nybegynder
13. maj 2003 - 17:48 Der er 11 kommentarer

UV-Fluorescerende krympeflex?

Halløjsa!

Jeg har en fint lille kabinet med en plexiglas-side og nu har jeg søgt en del rundt på nettet efter krympeflex eller lignende til at sætte udenom mine strømførende kabler. Jeg har allerede UV-Fluorescerende ATA-kabler og Floopy-kabel, men det kunne nu også være ret fedt hvis mine strøm-kabler også kunne blive grøn-fluorescerende og dermed matche mine ATA-kabler!

Plus hvis der er nogen der ved hvor man kan få UV-Fluorescerende SATA-kabler ville det da være skønt, men det tror jeg nu ikke man kan få desværre, men hvis man kan få fat i det der krumpeflex kan jeg jo bare smække noget på de par stykker jeg har af dem!

/MonZter
Avatar billede backside Nybegynder
13. maj 2003 - 17:58 #1
Hvad med alm. farvede flex?
Avatar billede monzter Nybegynder
13. maj 2003 - 18:00 #2
Jah det kan man jo købe allesteder! og det kan også være at jeg ender med at købe, men det ville nu se noget bedre ud med noget der matcher mine ATA-kabler!!!
Avatar billede backside Nybegynder
13. maj 2003 - 18:03 #3
Kan du ikke snu noget glowwire omkring?
He he, ku´ da se fedt ud.
Avatar billede monzter Nybegynder
13. maj 2003 - 18:32 #4
Det kunne se ret blæret ud, men det er sku dyrt at sno det om alle strøm-kabler... Hmm, jeg gad nok vide om der er en effekt i at bruge hvid krympeflex, normalt bliver hvidt jo nærmest lilla/blåligt i UV-lys, men det ville bare være nederen at købe hvis der ikke er nogen effekt deri!
Avatar billede tkmbh Nybegynder
13. maj 2003 - 18:35 #5
Du kan købe maling der er selvlysende. Min søster er maler og har lavet pletter overalt på hendes loft i stuen så når hun slukker lyset ligner det en stjernehimmel. Malingen har kun den der lidt gennemsigtige/hvide farve normalt i almindeligt dagslys.
Avatar billede monzter Nybegynder
13. maj 2003 - 18:39 #6
Har du et link til hvor man kan købe noget maling til rimelige penge, så kan jeg jo bare smække krympeflex på kablerne også male krympeflexen!
Avatar billede tkmbh Nybegynder
13. maj 2003 - 18:46 #7
Jeg tror at du kan købe det hos de fleste malerforretninger. Jeg tror ikke de har det i Silvan men prøv hos en maler!
Avatar billede backside Nybegynder
19. maj 2003 - 09:02 #8
Avatar billede jan_man Nybegynder
24. juli 2003 - 16:01 #9
Monzter:
Er det sådan noget her du tænker på?
http://www.xoxide.com/wiresleeves.html
Avatar billede downshooter Nybegynder
25. september 2003 - 16:07 #10
hmm... det bedste jeg kan komme på som jeg ved at man kan købe i danmark:
man kan købe en masse forskellige farver bla. hos chippen.dk ( http://www.chippen.dk/show-varer.asp?db=info-casemodding&gruppe=krympe-flex-6mm) og de er i sig selv ikke UV-Fluorescerende men så kan købe en UV Pen
( http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=CMRC001 ) jeg har selv sådan en uv-pen og den virker rigtig godt !.. du kunne jo evt. købe klart krympeflex og så male det med UV Pennen bagefter så kommer de til at se ens ud ! :)
Avatar billede jan_man Nybegynder
07. februar 2004 - 03:05 #11
Lukketid?