Avatar billede jens123 Nybegynder
25. november 2000 - 22:23 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

download delphi 1,0

Er der en der kan en adresse hvor jeg kan downloade delphi 1,0
Avatar billede kbsorensen Nybegynder
26. november 2000 - 00:27 #1
Avatar billede speedy Nybegynder
26. november 2000 - 14:27 #2
kbsorensen>> Jeg kunne ikke finde et sted på de sider du henviste til hvor man kunne downloade delphi 1, er der noget jeg har overset ??

/SpEeDy
Avatar billede kim_friis Nybegynder
27. november 2000 - 15:44 #3
Man kan ikke downloade Delphi 1 efter som at det er et kommersielt program. Men du kan måske finde et sted hvor du kan købe det? Tidligere fulgte det også med på de andre Delphi cd\'er. (2,3 og 4) men på Delphi 5 følger det desværre ikke med.
Avatar billede kbsorensen Nybegynder
27. november 2000 - 15:59 #4
Som jeg læser siderne, som jeg har angivet et link til ovenfor, følger delphi 1 med hvis man køber version 2 eller 3.
Hvis version 1 følger med 4´eren, mener jeg at Alt om Data har den med på sin forside CD-rom denne gang, og i en gratis version.
Avatar billede kim_friis Nybegynder
27. november 2000 - 16:20 #5
Nop. Det er jeg ikke sikker på. Den fulgte ihvertfald ikke med den Delphi 3 cd de havde med på et tidspunkt
Avatar billede kbsorensen Nybegynder
27. november 2000 - 16:24 #6
Jeg sendte lige en mail til inprise/borland, og her er uddrag af svaret:

Dear Valued Customer,
Thank you for your interest in Inprise/Borland.
I am sorry for any inconvenience.  The product Delphi 1 is a discontinued product, so it is not available for purchase through a cd-rom or downloadable version.  Our most current version is Delphi 5, you can view these products at the following url address:
http://shop.borland.com/Category/0,1257,3-15-983,00.html
Avatar billede kim_friis Nybegynder
27. november 2000 - 16:42 #7
Jepper, det var derfor at du skulle være heldig hvis du kan finde en eller anden forhandler som har en pakke liggende!!???
Avatar billede elv Nybegynder
27. november 2000 - 22:21 #8
Hvad skal man bruge delphi 1 til nu om dage? Jeg mener, delphi 3 var gratis med på en alt om data-cd til foråret gratis. Er jeg galt på den?
Avatar billede kbsorensen Nybegynder
27. november 2000 - 22:30 #9
Nej det er du ikke, kim_friis har jo netop skrevet det samme..

Der er vel heller ikke mere i spørgsmålet, med mindre der findes en \'uofficiel\' version på en website, hvor den kan downloades.
Avatar billede elv Nybegynder
27. november 2000 - 22:32 #10
hehe. Ups, det er da også rigtigt. Sådan går det, når man bare lige skimmer spørgsmålene...
Avatar billede kbsorensen Nybegynder
27. november 2000 - 22:56 #11
:) Jo, men dit spørgsmål er da interessant, hvorfor v.1 når både v.3 og v.4 er gratis tilrådighed.
Avatar billede delphi Nybegynder
28. november 2000 - 14:52 #12
Fordi af de nævnte versioner er kun Delphi 1 istand til at lave programmer til Windows 3.1.  Der er trods alt stadig en hel del Win31 applicationer rund omkring - jeg servicere i hvertfald et par styker hist og her.

Delphi
Avatar billede delphi Nybegynder
28. november 2000 - 14:53 #13
Jens123> Kontakt mig på np@tagarno.dk, så finder vi nok ud af noget.  Jeg har et par stykker, så du kan nok få en igennem mig.

Delphi
Avatar billede lojmann Nybegynder
29. november 2000 - 21:08 #14
Hvis du køber det nyeste Alt Om Data, så er Dekphi 4 med, hvis ikke der er en special grund til du vil have nummer 1 (har ikke læst andet end overskriften!)