Avatar billede mariay Nybegynder
13. maj 2003 - 15:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Send et enkelt postkort fra website

Jeg ønsker en funktion, hvor man fra websitet kan sende et enkelt postkort.

Jeg forstiller følgende:
-En kort tekst, som er "fortrykt"
Felter
-Dit navn:
-Din e-mail:
-Modtagers navn:
-Modtagers e-mail:
-Evt. overskrift:
-Besked:

Det skal helst laves så simpelt som muligt og gerne med en kode lige til at paste ind, da jeg ikke er den store kode-haj.

Hvis det ikke kan klares med JavaScript, må det blive PHP (ASP understøttes ikke).

Håber det ikke er helt umuligt.
Avatar billede amplificator Nybegynder
13. maj 2003 - 15:05 #1
Avatar billede mariay Nybegynder
13. maj 2003 - 15:17 #2
jeg ville gerne have noget super simpelt, men det kan måske ikke gøres simpelt?
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2003 - 15:38 #3
Med JavaScript kan du åbne brugerens eget mailprogram (hvis han har et sådant installeret). Men du kan ikke bare sende en mail uden videre. Dette skal gøres i PHP.
Avatar billede mariay Nybegynder
13. maj 2003 - 15:43 #4
Jeg ville bare gerne have en kode (PHP er ok) jeg kunne paste ind, men det kan godt være at man ikke kan lave det, uden at kende til PHP?
Avatar billede roenving Novice
13. maj 2003 - 17:19 #5
Prøv at søge på formmail her på sitet -- og undersøg om din udbyder understøtter det ...
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2003 - 15:21 #6
Det laves nemt i PHP. Men jeg vil anbefale PHP-kategorien...
Avatar billede mariay Nybegynder
14. maj 2003 - 15:23 #7
ok, jeg lukker her.