Avatar billede aanderskov Nybegynder
13. maj 2003 - 14:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flash Musikvideo

Jeg søger en kreativ person, som kan lave en Flash Musikvideo til bandet Tennis. Den skal være fyldt med tennisgejl og gå over vores version af nummeret "Relight my fire".
Hør evt. sangen på www.tennisband.dk (tryk på demoer). Er du frisk på opgaven, så skriv til mig.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
13. maj 2003 - 17:15 #1
Et flash website må samlet ikke fylde over 600kb, og dit fylder 6-10Mb. Det medfører at brugerne
allerede er forsvundet inden det er loaded.

/per
Avatar billede 13thsky Nybegynder
17. maj 2003 - 13:42 #2
er de 600kb en uskreven regel, eller?
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
24. maj 2003 - 04:27 #3
Så for satan!
Jeg nåede at ryge fire cigaretter og drikke en hel kande kaffe inden siden var hentet ned.
Lav noget gradvis preloading, hav en grundmenu der henter menu punkterne ind efterhånden. (LoadMovie)
Ejer i selv Cordura eller har i betalt penge for det site?
Nej, nu skal jeg nok være ordentlig, beklager - det er sent...

Der er vel ikke penge i det her?
En musikvideo er da et større projekt.

I øvrigt en nydelig side når først den er nået frem til browseren, og noget nydelig musik hvis man er til den slags :-)
Avatar billede aanderskov Nybegynder
24. maj 2003 - 15:29 #4
Vi har betalt 6000 kr for siden. Synes, at de har gjort det ok godt, men den er bare så vanvittig langsom. Kan du (jacob) evt. hjælpe med at gøre den hurtigere?
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
24. maj 2003 - 17:28 #5
Hmm, jeg er bange for det ville kræve et seriøst "makeover".
Sandsynligvis ikke noget, der ville kunne gøres uden penge involveret.

Som sagt ja, layout-mæssigt osv. er den ikke så forfærdeligt ringe, men jeg synes det er et meget uprofessionelt træk, ikke at tage højde for noget af det mest væsentlige, nemlig hastigheden. (Det er kun idioter som mig der faktisk af nysgerrighed gider vente 10 min. på siden er hentet ned)

Under alle omstændigheder ville jeg blive nødt til at studere jeres .fla fil for at danne mig et indtryk.
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
10. august 2003 - 04:28 #6
Da du ikke er vendt tilbage, går jeg ud fra det er ved at være lukketid?