Avatar billede bear_beer Nybegynder
25. november 2000 - 17:55 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Delt internetforbindelse

Kan det lade sig gøre at dele en internetforbindelse med win 98???
Hvilken program skal jeg downloade???
Avatar billede blood Nybegynder
25. november 2000 - 18:02 #1
Avatar billede prodic Mester
25. november 2000 - 18:08 #2
Win98 har en indbygget funktion der hedder Internetdeling...hvorfor ikke bruge den? Den skulle efter sigende virke ganske udemærket.
Avatar billede blood Nybegynder
25. november 2000 - 18:13 #3
Har windows 98 det?
Hvor? det har der aldrig været i 98

Der er internet deling i win me men ikke i 98
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2000 - 19:04 #4
Jsa også skal du betale $ når du bruger wingate. Jeg bruger Analox proxy nu, den virker perfekt, men først vil det da være rat at vide hvilken udbyder og hvilken indernetforbindelse bear_beer bruger. Er det Analog /ISDN eller Adsl? Jeg har ikke kunnet få den denne indbyggede internetdeling til at virke hverken den i win98 eller den i winME, så jeg tror det må være et spørgsmål om ens internetudbyder understøtter denne mulighed. Proxyserveren den virker.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
25. november 2000 - 19:08 #5
blood der er da internet deling i win98se!!
Avatar billede adidas Nybegynder
25. november 2000 - 19:09 #6
Du kan osse dele internet forbindelsen via WinProxy
som kan downloades fra www.winproxy.com
Avatar billede blood Nybegynder
25. november 2000 - 19:09 #7
thoeger_poertner

Det har jeg da aldrig lage mærke til!!
Hvor kan jeg finde det?
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
25. november 2000 - 19:31 #8
øøøh den skal først installeres: kontrolpanel> Tilføj/fjern prog.> windows komponenter> internetværktøjer> internetdelin/sharing

(jeg er ikke 100% sikker for jeg har kun win2000 pt.)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
25. november 2000 - 19:32 #9
blood>> skal jeg ikke ha\' 15point\'s for det?? ;-D (hihi)
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2000 - 20:20 #10
Winproxy , der skal du ogå have kreditkortet op af lommen efter 30 dage !
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
25. november 2000 - 21:05 #11
hvis det må være en proxy så prøv denne jeg har lige prøvet at installere den og har fået den til at virke på 5min den hedder winproxy+ download: http://download.cnet.com/downloads/0-10069-100-2537849.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-7-2.2537849
Avatar billede blood Nybegynder
25. november 2000 - 21:55 #12
Jeg vil bare sige at det eneste jeg har fået til at virke 100% er deling af modem i winme

jeg har både prøvet winproxy og wingate og enten virker ftp ikke eller også virker din mail ikke o.s.v
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2000 - 22:04 #13
Gennem proxy skal mail også have en anden opsætning. Ftp er der ingen problemer med i analogx proxy, når blot der ikke er andre FTP programmmer på ens værtscomputer.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
26. november 2000 - 00:20 #14
ellers skulle i prøve sygate det har jeg haft til at virke 100% indtil vi fik router!
Avatar billede blood Nybegynder
26. november 2000 - 00:22 #15
thoeger_poertner

det var det det hed ja sygate virker også 100%
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
26. november 2000 - 00:26 #16
det bruger vistnok samme system som routere gør? NAT
Avatar billede cyberm Nybegynder
26. november 2000 - 01:52 #17
Du kan også dele den med WinRoute et skide gost program, og ikke spor svær at sætte op, det suden køre det stabilt
Avatar billede martens Guru
26. november 2000 - 02:00 #18
WinRoute Lite 4.1

Hentes på http://www.tinysoftware.com/download.php

Det er noget, der dur !

Vi hænger på en 98 SE (SKÅDH-Server) med WinRoute Lite som Inet-share.
Alt virker !
Avatar billede martens Guru
26. november 2000 - 02:00 #19
du rutter ikke med dine point - hva´ ?
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
26. november 2000 - 03:30 #20
næææ han har ikke sagt et ord siden han oprettede spm.
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2000 - 10:08 #21
Har sikkert fundet ud af det og er smuttet />
Avatar billede cyberm Nybegynder
26. november 2000 - 11:46 #22
martens->> Hvorfor kun bruge lihten man skal da bruge pro. Det er noget der styre, der kan man jo også sætte hvor meget, hvor Tit og Hvornå, de nanden bruger skal være på
Avatar billede martens Guru
26. november 2000 - 14:37 #23
cyberm >> Et spørgsmål om penge (og ære) :o)
Hvorfor styre, hvornår folk kan være på ?

Det er et frit land vi lever i...

mvh martens
Avatar billede cyberm Nybegynder
26. november 2000 - 14:40 #24
hehe det med penge kan diskuteres ;o)Og hvorfor ikke styre ,hvis man nu får nogle på som bare suger for meget på ens forbindelse