Avatar billede ctrl-c Nybegynder
12. maj 2003 - 21:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

mangler et færdig program hvor jeg kan gemme mine film og cdèr

Hej jeg har lige haft indbrud og de stjal alle mine cdèr og dvd film, da jeg ikke kunne huske alle mine cd titler kan jeg godt tænke mig et program hvor jeg kan taste dem ind i så jeg kan lave en liste hvis jeg skulle blive udsat for det en gang til. kan i anbefale et program hvor der både er til cd,film, og til spil og programmer så er i rigtig gode.
Avatar billede s_kjaer Praktikant
12. maj 2003 - 21:40 #1
Det kunne lave ufatteligt simpelt i et woed dokument. Hvad skal det kunne som Word ikke kan ?
Avatar billede rs2000 Nybegynder
12. maj 2003 - 21:41 #2
Det kan du da lave i et excel regneark.
Jeg har et der er lavet,hvis du vil have det.
Avatar billede perth0 Nybegynder
13. maj 2003 - 11:14 #3
Hvis du har Microsoft Access så ligger der en færdig database til det.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
13. maj 2003 - 11:22 #4
mht. dine dvd film
så kan jeg anbefale www.dvdprofiler.com
Der er 2 måder at registrere sig på:

1) Den gratis, der er alle features pånær gode billeder (covers) af dine dvd'er. Dog kan du stadig se hvad der er hvad, bare ikke læse teksten på bagsiden.

2) Den der koster et engangs beløb på 200,-
Der er så samme features men også med højtopløselige billeder af covers.

Det er et ret godt program, da den indeholder RET mange dvdfilm. Der er også mulighed for selv at indtaste dem.

Du kan finde dvdfilm ved at:
- Indtaste stregkoden
- Indtaste filmens navn
- Lade dvdprofiler scanne din dvd (kræver du har dvddrev til computeren).

Ud over det følger der et hav af kanon gode ting med, jeg må indrømme at jeg kun kan anbefale det.

Mht. dine cd'er og evt. andre ting:
Benyt excel eller en database til at opbevare dine ting.
Avatar billede ctrl-c Nybegynder
13. maj 2003 - 14:55 #5
det var et godt svar men jeg mangler stadig til mine cdèr har ikke office pakken endnu.
Avatar billede s_kjaer Praktikant
13. maj 2003 - 17:33 #6
Hvis du slet ikke har et skrive eller regnearksprogram, kan du lave det i Notepad. Det er forresten en god ide at skrive hvad du har givet for de forskellige ting, hvis de skulle bliv stjålet igen, så står du meget bedre over for forsikringsselskabet.
Jeg har forresten bare taget et billede af mine CDér når de står i holderen
Avatar billede edinmdk Nybegynder
19. december 2011 - 17:19 #7
Jeg har lige udgivet et indlæg, hvor du kan læse om et pragtfuld program som kun har det til formål!!
http://edinm.dk/fa-styr-pa-dvderne-via-dvd-profiler/