Avatar billede faramir Nybegynder
12. maj 2003 - 10:31 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Tastaturgenveje i XP

Hej Eksperter!

Er der nogen der kan give mig en adresse på en liste over genveje i Windows XP?

Takker på forhånd!
Avatar billede sierradriver Nybegynder
12. maj 2003 - 10:36 #1
Avatar billede faramir Nybegynder
12. maj 2003 - 10:58 #2
Den ser ok ud men er der nogen der har en endnu større liste?
Avatar billede slem Nybegynder
12. maj 2003 - 11:01 #3
Avatar billede sierradriver Nybegynder
12. maj 2003 - 11:03 #4
En endnu større liste? Den du har fået skulle meget gerne være den fulde liste over WINDOWS XP genveje!
Avatar billede slem Nybegynder
12. maj 2003 - 11:07 #5
"Den fulde liste".... Hvordan kan du kende den? Hvordan VED du at NU har du den fulde liste? Er du sikker på at nogle af de mange links du får ved google søgningen ikke indeholder samtlige XP shortcuts? Det første link på google søgningen er ret omfattende.
Avatar billede klaphat Nybegynder
12. maj 2003 - 11:09 #6
http://www.helpwithpcs.com/tipsandtricks/keyboard_shortcuts_windows_xp.htm

Den "fulde" liste kendes kun af teamet af programmører :-)
Avatar billede faramir Nybegynder
12. maj 2003 - 11:11 #7
Tak slem! Det var lige en sådan liste jeg ledte efter, men da sierradriver jo også kom med et svar så får han de 5.
Avatar billede faramir Nybegynder
12. maj 2003 - 11:12 #8
Woops nu kom klaphat også lige med en...
Avatar billede faramir Nybegynder
12. maj 2003 - 11:14 #9
Sierradriver = 5
Slem = 7
Klaphat = 8