Avatar billede shamus Nybegynder
11. maj 2003 - 17:59 Der er 12 kommentarer

honda melody mini tun

Kan man godt udelade at proppe olie på en honda melody mini og i stedet bare proppe knallertbenzin på eller er olieprocenten for lille i det??
og er der nogen der ved hvor man kan købe tun til den?

på forhånd tak
Avatar billede game_tracker Nybegynder
11. maj 2003 - 18:17 #1
du skal ikke bruge knallert bensin (du skal bruge blyfri 92 ellers er der 95 ikke sikker)

prøv www.protuna.de
Avatar billede game_tracker Nybegynder
11. maj 2003 - 18:18 #2
ups her www.protuna.com
Avatar billede shamus Nybegynder
11. maj 2003 - 18:21 #3
kan ikke finde melody tun på den side
Avatar billede shamus Nybegynder
11. maj 2003 - 18:26 #4
gametracker så skal der jo stadig olie på...jeg mener der er jo olie i knallertbenzinstanderne i forvejen så jeg tænkte man kunne undlade at proppe seperat olie i u know
Avatar billede game_tracker Nybegynder
11. maj 2003 - 18:28 #5
var lidt forviret:

du skal selv stoppe olie på og det andet bensin (ellers får den ikke den rette mengte olie)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
11. maj 2003 - 18:31 #6
hvis du skal finde tun når det ikke er på protuna så prøv www.google.com
Avatar billede shamus Nybegynder
11. maj 2003 - 18:35 #7
GAMETRACKER tak for det med olien men tunet er jeg stadig ikke kommet videre med og jeg har prøvet google
Avatar billede game_tracker Nybegynder
11. maj 2003 - 18:36 #8
OK MEN PRØV GOOGLE
Avatar billede shamus Nybegynder
11. maj 2003 - 18:48 #9
gametracker DET HAR JEG PRØVET---læser du ikke mine svar man??????
Avatar billede diatazz Nybegynder
19. maj 2003 - 23:51 #10
Hvis man køber Benzin i knallertstanderen er der blandet olie i men hvis du tanker direkte fra "DEN STORE TANK" skal du selv blande olie Typisk 2 % altså
1 liter olie rækker til 50 liter Benzin!?
Avatar billede wazi Nybegynder
25. maj 2003 - 20:25 #11
Du kan nemt køre på ren knallert benzin på en melody, så skal du abre ikke køre med olie i den seperate olietank... der sker ikke noget ved at du gør det, men den kommer til at ryge en del mere.... ;)    Ang. tun, så er det næsten umulig at skaffe. Jeg har hørt noget om at du kan bruge cylindere fra en honda vision, men er ikke helt sikker på at det passer, det skal nok tilpasses lidt.  Hvis du ikke vil invistere i tun, kan du jo starte med at bore studsen op, og slibe lidt af mellemstykket i den foreste remskive! desuden kan man vist nok skifte membranen ud med en med 2 huller i i stedet for en!!!  håber du kan bruge det til noget, jeg har selv haft en engang :P :D Nice lille sag
Avatar billede wazi Nybegynder
25. maj 2003 - 20:26 #12
abre = bare!!!