Avatar billede olsen2001 Nybegynder
11. maj 2003 - 17:38 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

counter strike

Når jeg prøver at connecte til en server skriver den følgende: Error!Server VERIFICATION FAILED.... det har den aldrig gjort før.... har spilet hjemme et år nu....Hvorfor???????
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2003 - 17:46 #1
når jeg har haft det problem så har jeg bare ganstartet og så var det oppe igen!!!

;)
Avatar billede jaw Nybegynder
13. maj 2003 - 23:32 #2
Det skyldes i de fleste tilfælde, at din personlige kode skal igennem en WON-server. Engang imellem, af uforklarige årsager, går der ged i auth på en af serverne, og så er en genstart nok...

Lige hvorfor kan jeg ikke svare dig på, man skal ikke tænke over det, men bare acceptere :)
Avatar billede malouie Nybegynder
16. maj 2003 - 12:56 #3
Mange gange kan det skyldes, at dit won-id, er det samme som en anden, eller ligger meget tæt på en andens, så der tit går ged i deres forskellige guards på serverne, som jaw også siger, med authed. Men såen er det desværre med alt deres nye sikkerheds pladder.
Ikke altid er en genstart nok, men man skal bare vente.
HVIS der efter ca. 10 min., stadig er problemer, så kontakt de admins der er der. De kan som regel forklare det, da de mange gange får bannet, et forkert won-id. Ellers prøv at geninstallere dit CS, et så dårligt kodet spil, kager desværre ret tit.
Mange servere har en HP, der skulle de forskellige admins gerne stå listet.

Men men, en genstart eller geninstallering hjælper som regel ;o)
Avatar billede jaw Nybegynder
16. maj 2003 - 14:22 #4
Hey igen :)

Giver malouie helt ret. Men som du siger, så banner admins tit de forkerte... Jeg er selv admin for Tele2, så ved da at det kan smutte :) Hvis det er tilfældet, så prøv at joine en tilfældig anden server. Kan du komme ind der, men stadig ikke på den 1. server, så er det en banning på serveren. Men tror nu ikke det var det, der var problemet her. Og er man bannet fra en server, hjælper en geninstall ikke :) Men som du siger, så er det en masse sikkerhedspladder, der desværre er nødvendigt. Hvis folk kunne spille spillet uden at bruge div. hacks og cheats, så havde der ikke været behov for det, og jeg havde været arbejdsløs :) Men sådan virker verden desværre ikke, så man må leve med det, indtil de finder en måde at udrydde det på (hvis det nogensinde kommer!)