Avatar billede uni-c Nybegynder
11. maj 2003 - 14:08 Der er 6 kommentarer

link til Gratss oversættelse

hvor kan man oversætte fra engelsk til dansk?

kender et par sider men det er ikke til dansk..

den på eksperten oversætter nemlig ik særlig godt, og så vidt jeg huskerheller ik med ordentlig ordstilling..

det skal selvfølgelig ik være 100% perfekt engelsk, men jo tættere jjo bedre....
Avatar billede lrd Nybegynder
11. maj 2003 - 14:16 #1
Hvad med at bruge ordbogen som alle andre der går i skole. Eksperten er ikke en lektie side.
Avatar billede uni-c Nybegynder
11. maj 2003 - 14:20 #2
det er heller ik lektie...

det er til en manuel..har købt en computer over nettet, men jeg tinker til engelsk...

lrs>> hvorfor er du så negativ....solen skinner...vær glad :-)
Avatar billede uni-c Nybegynder
11. maj 2003 - 14:46 #3
anyone`??
Avatar billede m.laugesen Nybegynder
11. maj 2003 - 15:39 #4
du kan gå ned på et biblotek og låne en ordbog.. de hjælper meget ... (også mig) ellers kender jeg ingen steder.. Fra m.laugesen
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
11. maj 2003 - 17:09 #5
hmmm...der er freetranslation.com men jeg tror ik den oversætter til dansk..
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 14:18 #6
Få nu givet feedback her eller luk tråden!!