Avatar billede wester Nybegynder
24. november 2000 - 16:09 Der er 8 kommentarer

Vindue placering

Hvordan får jeg et explorer vindue til at blive åbnet i stor størrelse hver gang?
Avatar billede jimsim Nybegynder
24. november 2000 - 16:33 #1
tjaa... jeg ved ikke lige med maksimeret. Men du kan placere et nyt vidue som vil, trække det så det fylder hele skræmen, så næste gang du åbner et nyt vidue, vil det få den størrelse.
Avatar billede savle Nybegynder
24. november 2000 - 16:40 #2
Maksimer vinduet før du lukker det,næste gang du åbner,så skulle det være som da du lukke det.

Savle.
Avatar billede jimsim Nybegynder
24. november 2000 - 19:33 #3
Savle, prøv at højreklik på et link, og vælg \"åbn i et nyt vindue\" så kan du se at det ikke virker.
Avatar billede sen8or Nybegynder
24. november 2000 - 21:48 #4
Hejsa Wester,

Opret en genvej til IE på skrivebordet og tryk egenskeber og vælg: kør maksimeret!

Med venlig hilsen
SEN8OR
Avatar billede wester Nybegynder
25. november 2000 - 13:12 #5
Det virkede ikke, jeg skal ha\' den til at åbne stor skærm lige meget om det er på internettet eller andre steder.
Avatar billede rebecca Novice
25. november 2000 - 23:24 #6
Hej
Har prøvet det som savle skriver med at maximere vinduet, men jeg gjorde det ved at højreklikke på den øverste blå linie og så vælge maximer og vupti så virker det.
Mvh.Rebecca
Avatar billede rebecca Novice
18. december 2001 - 08:32 #7
WESTER LUK SPØRGSMÅLET HVIS DU HAR FÅET DIT SVAR
Avatar billede rebecca Novice
30. april 2006 - 11:27 #8
måske tid at lukke