Avatar billede anjaskal Nybegynder
09. maj 2003 - 09:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ingen værktøsjlinie i Word 2000

En bekendt har ved sin utrolige snilde kommet til et eller andet - hvorved alle værktøjslinier er fjernet fra Word. Der er således kun lineal og den blå wordramme.
Højreklikkes der på den blå ramme har man kun mulighed for at lukke (og ikke at tilpasse værktøjslinier).

-er der andre der har bekendte med samme erfaring - og en evt. løsning til problemet??

Anja
Avatar billede vorsen Nybegynder
09. maj 2003 - 09:14 #1
Kan du ikke få den frem ved at gå ind i "vis" derefter "værktøjslinier" og så klikke dem af du skal bruge. ?
Avatar billede bredker Nybegynder
09. maj 2003 - 09:15 #2
>vis>>værktøjslinie
hvis du ikke kan få den frem kan du instalere det igen oveni , så kommer den
Avatar billede jkrons Professor
09. maj 2003 - 09:15 #3
Avatar billede anjaskal Nybegynder
09. maj 2003 - 09:33 #4
Jkrons: Af hjertet tak!!
Du har vel ikke en løsning på mit andet problem??
http://exp.dk/spm/350290 (om manglende mulighed for brevfeltning til e-mail)
Avatar billede jkrons Professor
09. maj 2003 - 09:35 #5
Velbekomme. Jeg ser lige på dit andet spørgsmål.