Avatar billede -rayman- Nybegynder
24. november 2000 - 13:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Direct x

Jeg har for ikke så lang tid siden installeret Win Me, hvor jeg før havde 98. Efter jeg har installeret Me er min computer gået ned med ca. 20 fps i alle spil. Jeg bruger de samme drivere til mit grafikkort så det er ikke det!
Jeg har en teori om at det kan være direct x der er skyld i det, for der følger 7.1 med Me, hvor jeg havde 7.0a installeret da jeg havde 98.
Kan det være det?
Hvordan kan jeg afinstallere det direct x der følger med?

Jeg har prøvet at installere 8.0 men det kører endnu dårligere
Avatar billede razmataz Nybegynder
24. november 2000 - 13:44 #1
Det lyder som om du skal igennem en reinstallation med din win.me... det er noget jeg sjældent anbefaler, men det lyder som om der er gået lidt kuk i din installation... Men god ting kunne være at bruge windows update, og så se om du kunne finde nogle updates til dit system. Men at installere en anden tidligere dirx er ikke noget problem... du skal bare finde den gamle installation og så lægge den oven i... så kommer windows frem med et spørgsmål om du skal overskrive de nye drivere med de gamle, og det skal du bare sige \"ja\" til... så skulle du være tilbage til det gamle!

<-^RaZ^-.
Avatar billede -rayman- Nybegynder
25. november 2000 - 03:32 #2
Det kan jeg ikke, for når jeg prøver at installere en ældre version af direct x lukker installationsprogrammet ned og siger at der allerede er installeret et direct x som er en nyere version.
Avatar billede stigers Juniormester
25. november 2000 - 21:14 #3
Det lyder som om du godt kan bruge et program der kan afinstallere DirectX!!! Hvis du er interesseret kan jeg maile det til dig???
Avatar billede stigers Juniormester
25. november 2000 - 21:15 #4
Og ja det fjerner det helt! har prøvet og bagefter fik jeg lov til at installere DirectX Ver. 3.0 så deet...
Avatar billede -rayman- Nybegynder
26. november 2000 - 12:42 #5
Jeg vil meget gerne have sådan et program mailet....

Min email er:

kasper_s10@hotmail.com
Avatar billede stigers Juniormester
26. november 2000 - 17:00 #6
Er sendt!
Avatar billede -rayman- Nybegynder
27. november 2000 - 19:55 #7
Det lykkedes mig at få den til at køre ordentligt, men da Win Me lidt efter lavede beskyttelses fejl hele tiden, formaterede jeg og installerede 98 igen. Min comp. kører nu fint......men tak for hjælpen....