Avatar billede mctaurus Nybegynder
08. maj 2003 - 21:37 Der er 6 kommentarer

Er det muligt at snakke med mere end éen ?

Jeg kunne godt tænke mig at finde ud af hvorvidt det er muligt at en samtale kørende med mere end 1 ad gangen, jeg bruger normalt MSN og der kan det så vidt jeg ved ikke lade sig gøre.....
Jeg har også prøvet lykken med netmeeting, men også uden held, de 2 første der kom på kunne snakke sammen, men den sidste kunne ikke få lov at sige noget.....
Avatar billede mcgoat Nybegynder
08. maj 2003 - 21:44 #1
Når du bruger MSN, så når du snakker med en er der nogle muligheder ude i højre side, der kan du vælge inviter til en person til denne samtale. Muligt du skal hente en nyere version af MSN... Men man kan godt. ellers brug ICQ
Avatar billede mctaurus Nybegynder
08. maj 2003 - 21:52 #2
man kan ikke i MSN hane mere end end en stemmesamtale, glemte vidst lige ordet stemme !! sorry men jeg har ikke forsøgt mig med ICQ så den prøver jeg lige !!
Avatar billede mcgoat Nybegynder
08. maj 2003 - 22:04 #3
Ahhh, stemmesamtaler... hehe.. kender jeg ikke så meget til, desværre... har hørt man kan med netmeeting som du skrev, kunne være du skulle se om der var en nyere version af den.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
05. august 2003 - 12:25 #4
Fået det til at virke?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
03. maj 2004 - 08:10 #5
mjallow....
Avatar billede mcgoat Nybegynder
23. januar 2007 - 09:03 #6
Lukketid?