Avatar billede qubi Nybegynder
08. maj 2003 - 18:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Streaming audio i java

Er der nogen der har haft held med at afspille streaming audio i et java program (applikation ikke applet)?

Eller er der nogen der kender et command line tool der kan afspille streaming audio?

Eller er der nogen der ved hvordan man starter winamp op i shadow mode samt styrer det med argumenter (eks. winamp - play winamp -stop eller shutdown)
Avatar billede arne_v Ekspert
08. maj 2003 - 18:44 #1
Avatar billede qubi Nybegynder
08. maj 2003 - 19:10 #2
Det kræver at brugeren af applikationen downloader og installerer windows performance pack og der er stadig ikke understøttelse for noget komprimeret lydformat (ret mig hvis jeg tager fejl)
Avatar billede hansmorten Nybegynder
16. maj 2003 - 19:54 #3
Avatar billede qubi Nybegynder
03. juni 2003 - 10:53 #4
lukker